Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle dramaseries.

Waardering

Gemiddelde waardering : 7.4

Laagste waardering : 3
Hoogste waardering : 10
Aantal waardeerders : 15

Login om te stemmen

Berichtdoor RomeoX » 26 maart 2007 0:49

Sex And The City (1998-2004)

Afbeelding

Sex And The City speelt zich af in New York en draait om een groepje vriendinnen. Ze zijn allen single, maar sexueel actief, iets wat veelvuldig wordt besproken. Vele taboes werden met deze serie doorbroken, en de serie werd vooral door vrouwen erg gewaardeerd. Ook de mode was een bepalend onderdeel van deze serie.

Cast:

Carrie Bradshaw - Sarah Jessica Parker
Charlotte York - Kristin Davis
Miranda Hobbes - Cynthia Nixon
Samantha Jones - Kim Cattrall

Bedacht door - Darren Star

Trivia:
  • Sarah Jessica Parker heeft een clausule in haar contract waarin staat dat ze nooit volledig naakt zal zijn te zien. Hierdoor komt het dat haar karakter nooit minder dan haar ondergoed aanheeft, terwijl de andere karakters werden gefilmd in minder dan dat.
  • In het begin van de serie verscheen Sarah Jessica Parker in de opening credits samen met het World Trade Center. Na de terroristische aanslagen werd dit vervangen door het Empire State Building.

Externe links:
HBO's Sex And The City Site

Sex And The City opening:

Sex And The City Fan Tribute:
RomeoX
Administrator

Prison Break op SerieJunkies.nl

Berichtdoor RomeoX » 26 maart 2007 0:51

Ik heb de serie nooit gezien, maar ik moet zeggen dat ik na het maken van bovenstaande post toch wel geinteresseerd ben geraakt. Misschien te zijner tijd maar eens uitchecken. :)
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 26 maart 2007 16:50

Ik heb wel enkele losse afleveringen gezien, maar het heeft me nooit zo gepakt. Misschien omdat het losse afleveringen waren en ik dus de grote verhaallijn (als die er is) niet kon volgen.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Anonymous » 26 maart 2007 23:14

super romeo ;)

zelf ben ik net begonnen met deze serie opnieuw helemaal te kijken!
erg leuk ;)
Anonymous

Berichtdoor Anonymous » 07 jun 2007 2:52

eindelijk is het zover er komt een SATC film!

Breaking: Sex and the City Movie Is "A Go"...?!

Okay, either the mushrooms in my salad were spiked, or I just saw Sarah Jessica Parker on tonight's Entertainment Tonight announce that the Sex and the City movie is...wait for it, wait for it...a go!

Can you stand it? I do believe we may have just received the good news we SATC fans have been waiting for!

In the ET interview, in which our beloved fashion plate SJP talks about the launch of her clothing line (available tomorrow), she breaks the news that the Sex and the City movie will happen and that they're "finally ready."

Could this actually be happening? If so, who wants to celebrate by chugging a few cosmos and buying some Manolos we can't afford? Whee!

bron eonline.com
Anonymous

Berichtdoor Maxx » 07 jun 2007 8:11

De film komt waarschijnlijk in 2008 uit. Volgens de geruchten op IMDb begint de opnamen in september. Mogelijke verhaallijnen zijn het huwelijk van Carrie en Mr. Big en Charlotte en Harry die hun adoptiebaby in China gaan ophalen.

Ik heb de serie nooit zo gevolgd, maar vraag me af of het werkt op het grote scherm. Maar goed, de vele fans zullen hier blij om zijn.
Maxx
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 07 jun 2007 18:03

Ik heb de box inmiddels al een tijdje in huis. Het plan is om deze serie te gaan kijken als ik klaar ben met Ally McBeal.

Afbeelding
RomeoX
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 12 sep 2007 10:02

Jennifer Hudson in Sex and the City-film
AMSTERDAM - Oscarwinnares Jennifer Hudson krijgt een hoofdrol in de Sex and the City-film. Dat meldt het Amerikaanse vakblad Hollywood Reporter dinsdag. De opnames van de film die volgt op de succesvolle serie over het wel en wee van vier vriendinnen in New York beginnen volgende week.

Hudson ontving in februari een Oscar voor haar vertolking van de mollige zangeres Effie White in de musical Dreamgirls. De zangeres vertolkt in de Sex and the City-film de rol van Louise, de assistent van Carrie Bradshaw, de door Sarah Jessica Parker gespeelde schrijfster.

In juli stemden Parker en de andere drie vaste actrices uit de serie in met een speelfilmvervolg op de hitserie van zender HBO. Binnen een jaar zal de grote schare trouwe fans eindelijk weten hoe het na het ontroerende slot van het laatste seizoen verder gaat met de seksbeluste pr-agente Samantha, de cynische advocate Miranda en de romantische kunsthandelaar Charlotte.

Ook acteur Chris Noth zal in de film zijn rol van Mr Big, de grote liefde van hoofdpersonage Carrie Bradshaw, prolongeren. Sex and the City moet medio 2008 in de bioscopen te zien zijn.

En ik moet nog steeds met deze serie beginnen. :oops:
Volgt momenteel:
Afbeelding Waar ik maar net zin in heb...
RomeoX
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 28 sep 2007 12:00

Setfoto's van de nieuwe film:

Afbeelding

Afbeelding
Volgt momenteel:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Pauline » 06 okt 2007 11:49

Geweldige serie! :applaus:
Pauline
SerieKijker

Berichtdoor RomeoX » 16 nov 2007 17:51

Nu ik klaar ben met Ally McBeal ga ik nog maar even door met de typische vrouwenseries. Het is nu tijd voor deze serie namelijk. :)
Volgt momenteel:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 17 nov 2007 14:11

Ik heb er inmiddels al 6 afleveringen doorheen gejaagd (wat neerkomt op het halve eerste seizoen). Ik moet zeggen het kijkt erg lekker weg. De afleveringen zijn zo rond de 20-25 minuten, dus ze zijn ook weer vrij snel voorbij. Ik vind dat eigenlijk wel een prettige lengte voor een serie. Met Californication beviel me dat ook wel.

De sfeer van de serie spreekt me bijzonder aan. Een beetje high-society NY upperclass sfeertje. Prettig in het gehoor liggende muziek die enorm bijdraagt aan de sfeer. Een beetje jazzy zeg maar. Ik begin de karakters ook al een beetje te kennen, en sommige scenes zijn echt lachen. Ik ben benieuwd hoe dat zich verder gaat ontwikkelen.

:)
Volgt momenteel:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 18 nov 2007 13:32

Seizoen 1 inmiddels helemaal gezien. Erg leuke serie, valt me helemaal niks tegen! :)
Volgt momenteel:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 18 nov 2007 18:06

:lol: H:|
Volgt momenteel:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 18 nov 2007 18:13

Hij is leuk. Vooral het laatste stukje.
Maxx
Administrator

Volgende

Keer terug naar Drama