Day Break

In dit forum staan alle actieseries, misdaadseries, thrillers en mysterie.

Day Break

Berichtdoor Maxx » 24 feb 2007 23:19

Day Break (2006)

Afbeelding

Day Break is een beetje Groundhog Day, maar dan met een hele hoop actie. Politie-agent Brett Hopper wordt 's ochtends wakker en komt er in de loop van de dag achter dat hij verdacht wordt van de moord op een officier van justitie. Dat is nog maar het begin van wat een hele slechte dag voor hem gaat worden. Als de dag uiteindelijk eindigt, wordt hij 's ochtends geconfronteerd met het begin van diezelfde dag, maar nu met voorkennis van de gebeurtenissen die zich gaan afspelen. Zou hij de dag dit keer beter kunnen laten verlopen?

Cast:

Detective Brett Hopper - Taye Diggs (Ally McBeal)
Buchalter - Michael McGrady (24, Murder She Wrote)
Detective Christopher Choi - Ian Anthony Dale (Charmed, Surface)
Rita Shelten - Moon Bloodgood
Chad Shelten - Adam Baldwin (Firefly, Angel)
Fencik - Joe Nieves (How I Met Your Mother)
Andrea Battle - Victoria Pratt (Mutant X, Cleopatra 2525)
Jennifer Mathis - Meta Golding
Damien Ortiz - Ramon Rodriguez (The Wire)
Detective Spivak - Mitch Pileggi (The X-Files, Stargate Atlantis)

Externe links:
ABC

Trivia:
  • De serie is helaas voortijdig gecanceld, maar is nog wel volledig te zien op de officiële site.

Day Break Intro:

Interview met Taye Diggs:
Laatst bijgewerkt door Maxx op 29 nov 2009 13:13, in totaal 1 keer bewerkt.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 29 mei 2007 18:03

Goed nieuws! Van een collega hoorde ik dat Day Break op de Nederlandse TV komt. Even gezocht en inderdaad vanaf woensdag 6 juni, rond 22.10 uur zend Veronica de serie uit.

Bron: Veronica
Maxx
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 29 mei 2007 19:23

Ik heb het kijken van series op TV maar opgegeven. Je moet dan steeds vast op een bepaalde tijd kijken, en tja, dan wordt het wel eens vergeten. Zo heb ik dus alleen de pilot van The Nine gezien, de rest daarna gewoon vergeten. Ik hou het lekker bij DVD's en internet. :)
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 29 mei 2007 20:07

RomeoX schreef:Ik heb het kijken van series op TV maar opgegeven. Je moet dan steeds vast op een bepaalde tijd kijken, en tja, dan wordt het wel eens vergeten. Zo heb ik dus alleen de pilot van The Nine gezien, de rest daarna gewoon vergeten. Ik hou het lekker bij DVD's en internet. :)

Ik ook hoor (heb m'n TV-kabel niet eens ingeplugd). Maar voor de mensen die niet downloaden is dit goed nieuws.
Maxx
Administrator

Berichtdoor feolener » 29 mei 2007 22:39

ik vind het altijd wel prettig om het via de tv te volgen.. kun je ook nog eens drinken halen en zo.. als ik de dvd kijk vind ik het altijd zonde om op de pauze knop te drukken :)
feolener
Administrator

Berichtdoor Sylvana » 23 aug 2007 9:02

De meeste series zijn goed te volgen via tv, alleen Day Break kun je gewoon geen aflevering van missen, omdat je dan de volgende keer echt niet meer weet waat het over gaat, dat is wel jammer. Tot nu toe 1 keer een aflevering gemist, met de verjaardag van mn oma, maar verder probeer ik dit toch wel echt elke week te kijken :Y
Sylvana

Berichtdoor Peetjuh » 23 aug 2007 17:08

Daybreak is leuk, jammer dat volgende week de laatste aflevering is.
Peetjuh

Berichtdoor feolener » 29 aug 2007 23:24

Peetjuh schreef:Daybreak is leuk, jammer dat volgende week de laatste aflevering is.

Over de laatste aflevering gesproken.. (net gezien) Vond het een goede serie.. Was bang dat het na aflevering 3 wel eentonig zou worden, maar gelukkig is het tegendeel bewezen!

Wat ik alleen niet het meegekregen in de serie is 'hoe' het komt dat hij iedere keer de dag opnieuw beleefd.. iemand?
volgt momenteel:
Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood
feolener
Administrator

Berichtdoor Peetjuh » 30 aug 2007 18:20

Nee ik zou het niet weten! Ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar! Komt er eigenlijk nog een seizoen 2 weet iemand dat??
Peetjuh

Berichtdoor Maxx » 30 aug 2007 18:24

Vermoedelijk niet. De serie werd voortijdig door ABC gecanceld.
Maxx
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 30 aug 2007 18:30

Komt omdat Adam Baldwin er in meespeelt. Elke serie waar een Firefly cast- én crewmember aan meewerkt is gedoemd te worden gecancelled, met uitzondering van Summer Glau. Die heeft een aantrekkingskracht op iedereen. Maar ik hou mijn hart vast voor Chuck en Desperate Housewives. :P
Volgt momenteel:
Afbeelding Waar ik maar net zin in heb...
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 30 aug 2007 19:02

Ja, daar zit inderdaad wat in. Ook de crew van Firefly slaagt nooit echt, op Josh Wheadon zelf na dan.
Maxx
Administrator

Berichtdoor feolener » 30 aug 2007 19:54

jammer, maar misschien dat een ander broadcast netwerk ermee verder wil gaan :).. Ik zou het niet erg vinden :D
volgt momenteel:
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood
feolener
Administrator

Berichtdoor Maxx » 30 aug 2007 20:28

Ik ook niet, maar helaas gebeurd dat maar zelden. En als iemand dat wil doen dan heb ik nog wel een paar tips van series die ik liever zou zien vervolgen, oa. de eerder in dit topic genoemde Firefly.
Maxx
Administrator

Berichtdoor feolener » 31 aug 2007 0:06

ja.. als we zo'n lijstje moesten beginnen he ;) kun je een heel forum mee vullen :D
volgt momenteel:
en wacht op:
feolener
Administrator

Volgende

Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie