Waardering
| Gemiddelde waardering : 7.3 |
Laagste waardering : 5 |
| Gemiddelde waardering : 7.3 |
Laagste waardering : 5 |
| The Middle gaat over een gezin in "The Middle of Nowhere". Het gezin bestaat uit een moeder die haar moederschap combineert met het verkopen van auto's, een vader die voorman is, een puberende tienerzoon, een dochter die nergens goed in is en de jongste telg van het gezin die een beetje vreemd is. | |
Cast: Frankie - Patricia Heaton (Back to You, Everybody Loves Raymond) Mike - Neil Flynn (Scrubs) Axl - Charlie McDermott Sue - Eden Sher (Sons and Daughters, Weeds) Brick - Atticus Shaffer Bedacht door: Eileen Heisler (Lipstick Jungle, Commited, Murphy Brown) DeAnn Heline (Lipstick Jungle, Commited, Murphy Brown) | Externe links: ABC Trivia:
| |
Trailer: | Trailer: |

Ja humor is iets apart he, dit vind ik bv enorm grappig en Modern family waarover velen zo enthousiast zijn krijgt er bij mij geen lachje af.Fjodor75 schreef:Wat kunnen smaken dan verschillen...
Ik heb met veel moeite 1 aflevering uitgekeken en vond dat kleine ventje mateloos irritant.
Deze serie laat ik lopen.

Dulcinea schreef:Ja humor is iets apart he, dit vind ik bv enorm grappig en Modern family waarover velen zo enthousiast zijn krijgt er bij mij geen lachje af.Fjodor75 schreef:Wat kunnen smaken dan verschillen...
Ik heb met veel moeite 1 aflevering uitgekeken en vond dat kleine ventje mateloos irritant.
Deze serie laat ik lopen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten