Waardering
| Gemiddelde waardering : 8 |
Laagste waardering : 5 |
| Gemiddelde waardering : 8 |
Laagste waardering : 5 |
| The Good Wife gaat over de vrouw van een politicus die in de gevangenis terecht komt naar aanleiding van een sex- en corruptieschandaal. Ze gaat weer aan het werk als advocate en probeert haar reputatie weer op te bouwen en voor haar twee kinderen te zorgen. | |
Cast: Alicia Florrick - Julianna Margulies (ER, Canterbury's Law, The Sopranos) Cary Agos - Matt Czuchry (Friday Night Lights, Gilmore Girls, Hack) Will Gardner - Josh Charles (In Treatment, Sports Night) Diane Lockhart - Christine Baranski (Ugly Betty, Happy Family, Cybill) Kalinda Sharma - Archie Panjabi (Personal Affairs, Sea of Souls) Peter Florrick - Chris Noth (Sex & the City, Law & Order: Criminal Intent) Bedacht door: Robert King (In Justice) Michelle King (In Justice) | Externe links: CBS Trivia:
| |
Promo: | Preview: |

Maxx schreef:Nou lisa, het komt maar zelden voor dat ik het met je eens bent over series. Voor deze serie geldt dat (helaas?) weer niet. Ik vond de eerste aflevering zeer goed. Ik vond het erg jammer dat Canterbury's Law zo snel was gestopt, maar ik denk dat dit een goede volgende stap is voor Julianna Margulies. Ik vond haar ook erg goed spelen. Ze bracht de onzekerheden die ze meezeult na de affaire rondom haar man erg goed naar voren. Het stukje over de rechtzaak was in mijn ogen maar bijzaak van de rode lijn die in de eerste aflevering al goed werd neergezet. Als de serie dit niveau volhoudt, dan denk ik dat dit zeker een goede kans van slagen heeft.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten