Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle dramaseries.

Waardering

Gemiddelde waardering : 8

Laagste waardering : 5
Hoogste waardering : 10
Aantal waardeerders : 11

Login om te stemmen

Berichtdoor Maxx » 13 sep 2009 18:01

Good Wife, The (2009 - ????)

Afbeelding

The Good Wife gaat over de vrouw van een politicus die in de gevangenis terecht komt naar aanleiding van een sex- en corruptieschandaal. Ze gaat weer aan het werk als advocate en probeert haar reputatie weer op te bouwen en voor haar twee kinderen te zorgen.

Cast:

Alicia Florrick - Julianna Margulies (ER, Canterbury's Law, The Sopranos)
Cary Agos - Matt Czuchry (Friday Night Lights, Gilmore Girls, Hack)
Will Gardner - Josh Charles (In Treatment, Sports Night)
Diane Lockhart - Christine Baranski (Ugly Betty, Happy Family, Cybill)
Kalinda Sharma - Archie Panjabi (Personal Affairs, Sea of Souls)
Peter Florrick - Chris Noth (Sex & the City, Law & Order: Criminal Intent)

Bedacht door:
Robert King (In Justice)
Michelle King (In Justice)

Externe links:
CBS

Trivia:
  • Onder de producers bevinden zich Ridley Scott, Tony Scott en David W. Zucker.
  • De serie gaat op 22 september in premiére bij CBS.

Promo:

Preview:
"When it comes to matters of the heart, always follow your dick." --- Vince Masuka in Dexter
Maxx
Administrator

Lost op SerieJunkies.nl

Berichtdoor Fjodor75 » 24 sep 2009 20:28

Net de eerste aflevering gezien en ik denk dat dit wel eens een heel interessante serie kan worden.
Er zitten al een paar leuke verhaallijnen in.
Ik ben benieuwd hoe deze serie zich gaat ontwikkelen.
Ook leuk om mr. Big weer eens te zien.
Fjodor75
SerieJunkie

Berichtdoor Maxx » 24 sep 2009 22:02

Ik ben er wel erg benieuwd naar. Heb hem klaar staan, maar nog niet kunnen kijken.
"When it comes to matters of the heart, always follow your dick." --- Vince Masuka in Dexter
Maxx
Administrator

Berichtdoor lisa » 25 sep 2009 12:47

vind de serie niet veel bijzonders, dit soort series zijn er al heel veel, elke aflevering n nieuwe zaak etc, de hoofdpersonage vind ik ook niet intressant, heb t idee dat ze een soort carrierevrouw wilde neer zette, maar vind haar totaal niet geschikt. denk niet dat deze serie nog n vervolg krijg met n 2de seizoen :/
[b]Volgt op het moment:[/b]
[size=84]Heroes S04 | Flash Forward S01 | Dexter S04 | Bored to Death S01 | Desperate Housewives S06 | Ugly Betty S04 | Mad Men S02[/size]
lisa
SerieJunkie

Berichtdoor Maxx » 25 sep 2009 16:59

Nou lisa, het komt maar zelden voor dat ik het met je eens bent over series. Voor deze serie geldt dat (helaas?) weer niet. Ik vond de eerste aflevering zeer goed. Ik vond het erg jammer dat Canterbury's Law zo snel was gestopt, maar ik denk dat dit een goede volgende stap is voor Julianna Margulies. Ik vond haar ook erg goed spelen. Ze bracht de onzekerheden die ze meezeult na de affaire rondom haar man erg goed naar voren. Het stukje over de rechtzaak was in mijn ogen maar bijzaak van de rode lijn die in de eerste aflevering al goed werd neergezet. Als de serie dit niveau volhoudt, dan denk ik dat dit zeker een goede kans van slagen heeft.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Allseries » 26 sep 2009 0:21

Ik vindt de 1e aflevering ook heel erg mooi!
Julianna Margulies vindt ik zoiezo geweldig, haha, echt leuk iedereen dacht na ER dat haar carriere wel voorbij zou zijn!
en bam, ineens is ze er weer.
Ze speelde de rol gewoon perfect in mijn ogen, onzekerheden, irritaties naar dr man en alles
wel vondt ik de uitkomst van de rechtzaak wat makkelijk, maar dat komt misschien ook omdat het een pilot was, daar krijg je al zoveel informatie en om dan nog een ingewikkelde rechtzaak erbij te halen is misschien wat teveel van het goede
Bezit op dit moment 293 originele dvd-boxen
Allseries
SuperSerieJunkie

Berichtdoor Helena » 26 sep 2009 17:38

Had liever gezien dat Canterbury's Law verder was gegaan, dit maakt echter veel goed :-) Oeh en ik zou bijna 't vriendje van Rory uit Gilmore Girls vergeten, heerlijk jochie :p
Helena
SerieLiefhebber

Berichtdoor lisa » 28 sep 2009 13:41

Maxx schreef:Nou lisa, het komt maar zelden voor dat ik het met je eens bent over series. Voor deze serie geldt dat (helaas?) weer niet. Ik vond de eerste aflevering zeer goed. Ik vond het erg jammer dat Canterbury's Law zo snel was gestopt, maar ik denk dat dit een goede volgende stap is voor Julianna Margulies. Ik vond haar ook erg goed spelen. Ze bracht de onzekerheden die ze meezeult na de affaire rondom haar man erg goed naar voren. Het stukje over de rechtzaak was in mijn ogen maar bijzaak van de rode lijn die in de eerste aflevering al goed werd neergezet. Als de serie dit niveau volhoudt, dan denk ik dat dit zeker een goede kans van slagen heeft.

of de aflevering goed is of niet, het is wel n ander verhaal of je het gaat volgen of niet. in mijn geval niet
[b]Volgt op het moment:[/b]
[size=84]Heroes S04 | Flash Forward S01 | Dexter S04 | Bored to Death S01 | Desperate Housewives S06 | Ugly Betty S04 | Mad Men S02[/size]
lisa
SerieJunkie

Berichtdoor Maxx » 08 okt 2009 22:58

Wat minder rode draad in de 3de aflevering, maar het blijft een goede serie.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Kitty » 11 nov 2009 15:45

Ben ik de enige die dat vindt of lijkt ze op Femke Jansen op bovenstaande foto?
[size=75][b][u]Volgt op dit moment[/u][/b]:
Bones S5
Doctor Who S5
ER S10
FlasForward S1
Lie To Me S2
Lost S6[/size]
Kitty
SerieJunkie

Berichtdoor Allseries » 22 dec 2009 1:53

Vanaf 1 januari 2010 te zien op net5 :D
Allseries
SuperSerieJunkie

Berichtdoor CopLover » 28 jan 2010 0:10

The Good Wife vind ik echt een top serie! :ja
Na iedere aflevering kan ik bijna niet wachten tot de volgende aflevering. :duim:
Julianna Margulies is super in deze serie.
CopLover
SerieKijker

Berichtdoor Allseries » 20 feb 2010 0:42

Ik volg deze serie op de tv nu
en eigenlijk de enige reden dat ik kijk is de naam Julianna Margulies
En ze weet me ook te boeien, dus alhoewel ik dit geen topserie vind kijk ik lekker verder
Allseries
SuperSerieJunkie

Berichtdoor Dulcinea » 20 feb 2010 19:15

Heb gisteren de pilot gezien en die vond ik niet slecht, we zien wel wat de rest wordt.
Dulcinea
MegaSerieJunkie

Berichtdoor Maxx » 04 jan 2011 22:51

Ik ben weer met deze serie verder gegaan. Ik had nog maar 4 afleveringen gekeken, dus ik had de rest van het seizoen (totaal 23 afleveringen) en de eerste 9 afleveringen van het tweede seizoen dus nog liggen. Heb er sinds gisteren al 5 gekeken en ga er zo nog even eentje kijken.

Het is echt een goede serie. De rechtbankdrama's zijn interessant en de rode draad wordt ook steeds interessanter. En tja Julianna ... :love:
Maxx
Administrator

Volgende

Keer terug naar Drama