Waardering
| Gemiddelde waardering : 9.1 |
Laagste waardering : 1 |
| Gemiddelde waardering : 9.1 |
Laagste waardering : 1 |
| Dexter (2006) | ||
![]() | Dexter is een forensisch expert bij de Miami Metropolitan Police. Hij onderzoekt bloedspatten en kan vandaaruit herleiden hoe een moord is gepleegd. Dexter heeft echter een dubbelleven, hij is namelijk ook een moordadige psychopaat. Terwijl hij moorden oplost en moorden pleegt kijkt hij met de blik van een buitenstaander naar het leven om hem heen. | |
Cast: Dexter Morgan - Michael C. Hall (Six Feet Under) Rita Bennett - Julie Benz (Buffy the Vampire Slayer, Angel) Debra Morgan - Jennifer Carpenter Sergeant Doakes - Erik King (Oz) Lt. Maria Laguerta - Lauren Vélez (New York Undercover, Oz, Num3ers) Angel Batista - David Zayas (Oz) Harry Morgan - James Remar (Jericho, Sex and the City) Vince Masuka - C.S. Lee | Externe links: Dexter fansite Bedacht door - Jeff Lindsay Trivia:
| |
Dexter Intro: | Dexter clip: |

Ik ben benieuwd wat hij met Dokes gaat doen. Hij heeft voortdurend mazzel. Je zou zeggen dat hij ooit tegen de lamp loopt. Ik ben ook erg benieuwd of lila nog onder zijn mes verdwijnt. Een beetje fatal atraction achtig. Ik vind het echt een bizarre top serie

Ik vond het te gek dat hij bijna gepakt werd. Hij heeft het gered met geluk. Dat hij lila moest vermoorden zat er wel in. Maar vond dat de spanning voortdurend werd vast gehouden. Met voortdurend de vraag wordt hij nu eindelijk gesnapt.
kraagemans schreef:Deze serie bewijst dat je met minder delen ook een spannend seizoen kan maken.
Ben in ieder geval blij dat we van die duivelse Lila verlost zijn 

Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast