Al voor de eerste uitzending was de show controversieel. Een comedy over moslims, kan dat wel? Ik denk van wel en ik denk dat het helpt de kloof tussen moslims en niet-moslims te beslechten. De serie laat moslimgebruiken, maar ook discriminatie ten opzichte van moslims op een luchtige manier zien. Zou het niet mooi zijn als we elkaar door een comedy-serie wat beter gaan begrijpen? Hieronder een nieuwsclip van CNN over de show en een reactie uit de moslimwereld. Ik hoop echt van harte dat de moslima in het tweede filmpje spreekt voor de meerderheid van de moslimwereld.
Overigens was het wel grappig, in de eerste paar seconden van de show herkende ik de stem van Carlo Rota (Morris O'Brian in de serie 24) al. Hij speelt een leuke rol als de patriarch van een gemixt gezin.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum