Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle Science Fiction-, fantasy- en horrorseries.

Waardering

Gemiddelde waardering : 8.2

Laagste waardering : 3
Hoogste waardering : 10
Aantal waardeerders : 34

Login om te stemmen

Berichtdoor lisa » 24 jun 2009 14:37

The Vampire Diaries (2009 - ????)

Afbeelding

Na de dood van hun ouders proberen Elena en Jeremy hun leven weer op te pakken. Wanneer het nieuwe schooljaar weer van start gaat, wordt het leven van Elena volledig onderste boven gedraait door een knappe en misterieuze nieuwe student Stefan Salvatore. Wat zij niet weet, is dat Stefan een eeuwenoude vampier is welke een rustig en vredig leventje probeert te leiden. Stefan's broer Damon, welke ook een vampier is, is volledig het tegenovergestelde van hem en leeft erg geweldadig. Het enige wat de twee broers delen is hun liefde voor Elena.

Cast:

Elena Gilbert - Nina Dobrev (Degrassi: The Next Generation)
Stefan Salvatore - Paul Wesley
Damon Salvatore - Ian Somerhalder (Lost)
Jeremy Gilbert - Steven R. McQueen (Everwood)
Bonnie - Katerina Graham
Jenna Moyer - Sara Canning
Matt Donovan - Zach Roerig (As the World Turns)
Caroline Truitt - Candice Accola
Tyler Stratton - Michael Trevino (90210)
Vicki Donovan - Kayla Ewell (The Bold and the Beautiful)

Bedacht door:
Kevin Williamson (Scream, Dawson's Creek)
L.J. Smith (The Vampire Diaries)

Externe links:
Officiële Website

Trivia:
  • Gebaseerd op de boeken reeks door L.J. Smith.

Preview:

Teaser:
[b]Volgt op het moment:[/b]
[size=84]Heroes S04 | Flash Forward S01 | Dexter S04 | Bored to Death S01 | Desperate Housewives S06 | Ugly Betty S04 | Mad Men S02[/size]
lisa
SerieJunkie

Prison Break op SerieJunkies.nl

Berichtdoor tazzzje » 25 jun 2009 12:36

Ben benieuwd ziet er leuk uit.
Een vampire rivival lijkt het wel tegenwoordig...
Twilight, true blood en nu dan the vampire diaries..
[color=indigo]| Gossip Girl | Heroes | True Blood | Ugly Betty | 90210 | Samantha Who? | Supernatural | Harpers Island | House M.D. | ANTM |[/color]
tazzzje
SerieNewbie

Berichtdoor whiztler » 02 sep 2009 13:48

Ik heb begrepen dat dit wel eens een van de toppers van het najaar zou kunnen worden. De verwachtingen zijn iig hoog gespannen. Ik zie er naar uit!
Dexter | Defying Gravity | SG Universe | The Good Wife | SOA | House
whiztler
SerieJunkie

Berichtdoor RomeoX » 02 sep 2009 18:05

Ik wacht de reacties even af, het lijkt mij wat slapjes en braver vergeleken met True Blood. The CW is volgens mij ook een wat family-friendlier zender, maar dat kan ik mis hebben.
Volgt momenteel:
Afbeelding Waar ik maar net zin in heb...
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 02 sep 2009 19:20

The CW is meer een jongerenzender volgens mij. Familiezender is meer ABC.
"When it comes to matters of the heart, always follow your dick." --- Vince Masuka in Dexter
Maxx
Administrator

Berichtdoor Dulcinea » 02 sep 2009 21:57

The CW is idd nogal jong, wat niet wegneemt dat ik veel van hun series wel leuk vind. Bij dit ben ik een beetje sceptisch, Twilight is één van die hypes die totaal aan mij voorbijgaat dus als het daar teveel op lijkt zal het rap gedaan zijn voor mij. Ik verwacht zeker geen True blood-achtige toestanden maar iets veel bravers. We'll see :think:
Dulcinea
MegaSerieJunkie

Berichtdoor lilie2 » 03 sep 2009 8:04

Ik heb de boeken van deze serie gelezen, die zijn leuk!
Alleen jammer genoeg houdt de serie zich niet aan de boeken, de karakters zijn anders (bijverzonnen of helemaal weggelaten) waardoor het verhaal ook helemaal anders wordt. De serie is denk ik wel leuker als je de boeken niet kent. Ik erger me nu al aan al die veranderingen in de serie. Het ziet er een beetje traag uit ook.
| Chuck | Pushing Daisies | Greek | How I Met Your Mother | Big Bang Theory | Flash Forward | Weeds | Scrubs | Veronica Mars | Gossip Girl | Reaper |
lilie2
SerieJunkie

Berichtdoor casper020 » 11 sep 2009 13:05

Ik ga deze serie toch eens kijken, klinkt best interessant!!
iemand al gekeken naar de 1e episode??
Mijn series: Lost, Heroes, Prison Break, Terminator The Sarah Connor Chronicles, True blood, the vampire diaries, supernatural, Game of thrones
casper020
SerieJunkie

Berichtdoor Dulcinea » 11 sep 2009 23:10

Eerste aflevering gezien en het valt wel mee moet ik zeggen, de personages komen goed over en het werd nergens echt té jong of vervelend. Leuke evil rol voor Ian Somerhalder, zo zie ik hem wel graag bezig >:) Verder een typische CW serie maar het heeft potentieel :duim2:
Dulcinea
MegaSerieJunkie

Berichtdoor lisa » 13 sep 2009 21:07

any good?
[b]Volgt op het moment:[/b]
[size=84]Heroes S04 | Flash Forward S01 | Dexter S04 | Bored to Death S01 | Desperate Housewives S06 | Ugly Betty S04 | Mad Men S02[/size]
lisa
SerieJunkie

Berichtdoor whiztler » 14 sep 2009 23:05

Heb het 10 min volgehouden en toek kon ik echt niet meer. Als je True Blood gewend bent is dit een behoorlijke teleurstelling.
Dexter | Defying Gravity | SG Universe | The Good Wife | SOA | House
whiztler
SerieJunkie

Berichtdoor Maxx » 15 sep 2009 23:16

Ik heb de hele aflevering gekeken. Het is wel echt bedoeld voor een jonger publiek en volgens mij vooral voor zwijmelende tienermeisjes die weg zijn van die moeilijk kijkende mannen met dikke wenkbrauwen. Vond eigenlijk de tante, die ongeveer 3 scenes had, nog het geloofwaardigst. Die Damon (denk ik) vond ik echt heel slecht (acteren dus he).
"When it comes to matters of the heart, always follow your dick." --- Vince Masuka in Dexter
Maxx
Administrator

Berichtdoor Dulcinea » 16 sep 2009 18:15

Dit is ook niet te vergelijken met True Blood he, dit is een typische CW serie, vooral heel jong, die typische muziek, té mooie mensen en allemaal een beetje fake. Neemt niet weg dat ik daar ook graag naar kijk hoor, maar ga dat ook niet vergelijken met een serie als True Blood, beiden gaan over vampieren maar dat is dan ook echt het enige wat ze gemeen hebben.
Dulcinea
MegaSerieJunkie

Berichtdoor Allseries » 26 sep 2009 0:37

Geweldig deze serie!
En wat is de hoofdrolspeelster toch een mooie meid zeg! wauuuw.
De verhaallijnen spreken me erg aan, een beetje Buffy/Angel, maar een stuk moderner.
Ik vindt ook die bruine meid, weet haar naam zo niet, de best vriendin van Elena, echt een leuke rol!
op het begin dacht ik van: ja, nog zoiets supernaturals, aslof vampieren niet genoeg zijn, maar nu in de 3e aflevering vondt ik het toch wel heel stoer!
En vidnt het zoiezo leuker als er wat mooiere mensen in spelen, zoals altijd bij de CW. Het oog wil toch ook wat? en niet alleen een mooie zonsondergang of shit
Snap dat hier veel mensen naar kijken!
Bezit op dit moment 293 originele dvd-boxen
Allseries
SuperSerieJunkie

Berichtdoor kraagemans » 03 okt 2009 10:37

Tja ik hoop niet dat ze buffy gaan naapen.
Er zit een heks in nou nog een weerwolf en een watcher en dan is er weer een nieuwe Buffy gecreerd. pfft
Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits
kraagemans
SuperSerieJunkie

Volgende

Keer terug naar Sci-Fi \ Fantasy \ Horror