Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle comedyseries en humoristische shows.

Waardering

Gemiddelde waardering : 6.3

Laagste waardering : 5
Hoogste waardering : 9
Aantal waardeerders : 3

Login om te stemmen

Berichtdoor Maxx » 21 maart 2007 20:56

It's Always Sunny In Philadelphia (2005)

Afbeelding

It's Always Sunny In Philadelphia gaat over vier egocentrische vrienden die samen een Ierse pub beheren in Philadephia. Ze proberen hun weg te vinden door de volwassen wereld van werk en relaties. Door hun ietwat apart blik op de wereld levert dit vaak problemen op, die ze op een creatieve (lees: gestoorde) manier oplossen.

Cast:

Mac - Rob McElhenney
Charlie Kelly - Charlie Day (Third Watch)
Dennis Reynolds - Glenn Howerton (ER)
Dee Reynolds - Kaitlin Olson (The Drew Carey Show, Curb Your Enthusiasm)
Frank Reynolds - Danny DeVito (Taxi, Saturday Night Live)

Bedacht door - Rob McElhenney, Charlie Day (Third Watch) en Glenn Howerton (ER)

Trivia:
  • De pilot van deze show werd gefilmd op een handcamera en kostte 200 dollar. De tape werd langs verschillende zenders gestuurd en FX pikte de serie op. De pilot werd opnieuw geschoten verplaatste van LA naar Philadelphia.
  • Aan het einde van de show hoor je een achteruitsprekende stem, als je dit voorwaarts afspeelt hoor je "Is it brown? Is it brown? Is it brown? Good Work!".

Externe links:
FX

It's Always Sunny In Philadelphia clip:

It's Always Sunny In Philadelphia clip:
Laatst bijgewerkt door Maxx op 29 nov 2009 22:51, in totaal 1 keer bewerkt.
Maxx
Administrator

Lost op SerieJunkies.nl

Berichtdoor Maxx » 21 maart 2007 21:00

Net de eerste twee afleveringen gezien van seizoen 2, waar Danny DeVito de cast komt versterken. Het is grotendeels erg flauw, maar er zitten ook wel leuke stukken in. Alle karakters hebben nogal grote ego's en daardoor willen ze nog wel eens door elkaar gaan pratenschreeuwen. Op zich is dat wel grappig, maar het kan ook erg irritant worden.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Crdsa » 29 jul 2009 12:10

Als die-hard Arrested Development fan was ik na diens cancellation en het oneindig herkijken van de show desperate op zoek naar een nieuwe serie die bij AD in de buurt komt. Ik ben een groot fan van Entourage, HIMYM, Scrubs, en The Office, maar deze series zijn toch anders of halen het niet bij AD. De enige shows waarvan ik vond dat ze in de buurt kwamen van AD waren Extras, van Ricky Gervais, en It's always sunny... en aangezien Extras maar 12 afl. heeft, kon ik m'n ei meer kwijt in Sunny. Als het niks is, alas, maar het zou zonde zijn als je deze show mist, het is echt een topper. (en geschreven door de hoofdpersonen)

Tip: om makkelijk in de serie te komen raad ik je de volgende episodes aan:
One hundred dollar baby 9/10, en zonder voorkennis te bekijken.
Frank Sets Sweet Dee on Fire 9/10

verder:
Mac and Dennis: Manhunters 10/10, maar hiervoor moet je wel minstens 'The Gang exploits a miracle' hebben gezien.
The Nightman Cometh: 10/10, maar hiervoor moet je wel minstens 'Sweet Dee's dating a retarded Person' hebben gezien.
Crdsa
SerieNewbie

Berichtdoor Kelder » 21 aug 2009 17:26

Ik had deze serie nog nooit gezien, nu ben ik onlangs bij het begin begonnen en ik vind het echt heel vermakelijk. Stelletje asocialen bij elkaar, heerlijk. Ben nu halverwege seizoen twee. Ik lees dat in september het vijfde seizoen begint, zal me niet verbazen als ik dan bij ben :fluit:
Kelder
SerieJunkie

Berichtdoor Kelder » 14 nov 2010 1:08

Ik hoor er hier niemand over, maar ik blijf dit toch echt wel een prachtige comedyserie vinden. Toen ik laatst eens favoriete afleveringen van Big Bang Theory ging terugkijken viel me ineens de lachband me enorm op en hoewel ik die serie enorm geestig vind kan dat dan plots -in ieder geval tijdelijk- een afknapper worden. Als je dan Always Sunny ziet, compleet zonder publieksgeluid, dan zie je dat het eigenlijk helemaal niet nodig is om goede grappen te maken.
Afbeelding
Lees en luister originele voorleesverhaaltjes.
Kelder
SerieJunkie

Berichtdoor opendeur » 16 nov 2010 11:21

Wat een klein topic voor zo'n topserie inderdaad! Dit heeft inderdaad wel een beetje de absurde slapstick humor van AD. Het nieuwe seizoen is weer hilarisch.
"The Newsroom is the best show of your generation, Breaking Bad and Game Of Thrones are runners-up." - Gandhi
opendeur
SerieJunkie

Berichtdoor Soruoi » 06 jan 2011 20:48

Heerlijk vernieuwende serie.
De aanpak en de enorme egocentrische characters maken de humor een schitterend alternatief voor alle sitcoms die de platgetreden paden bewandelen. Daardoor misschien wel even wennen, maar je leert het snel te appreciëren.
Afbeelding
Soruoi
SerieKijker

Keer terug naar Comedy