Waardering
| Gemiddelde waardering : 7.6 |
Laagste waardering : 6 |
| Gemiddelde waardering : 7.6 |
Laagste waardering : 6 |
![]() | Jackie Payton, gespeelt door Edie Falco, speelt een eerste hulp zuster met gebreken in het New York City Hospital ziekenhuis. Iedere dag jongleert Jackie met de patienten, doctoren, collega zusters en haar eigen problemen. | |
Cast: Jackie Peyton - Edie Falco (The Sopranos) Dr. Eleanor O'Hara - Eve Best Dr. Fitch "Coop" Cooper - Peter Facinelli Zoey Barkow - Merritt Wever Mohammed "Mo-Mo" de la Cruz - Haaz Sleiman Eddie Walzer - Paul Schulze Kevin Peyton - Dominic Fumusa Mrs. Gloria Akalitus - Anna Deavere Smith Bedacht door: Caryn Mandabach (That '70s Show) John Melfi | Externe links: Official Website Trivia: | |
Teaser: | Behind the scenes: |

Kelder schreef:Ik heb de eerste drie afleveringen gezien, en denk eigenlijk dat ik het daar bij laat. Net als denk ik bij Delphine komt het niet oprecht genoeg over voor een drama. En voor een comedy is het gewoon niet grappig genoeg. Een pillen poppende medische professional, en dan ook nog een 'unlikable character' is ook wel erg een House kloon. Ze zal best een goede actrice zijn, maar deze rol krijgt ze toch niet echt goed op het doek naar mijn mening. Dan vind ik Mental, wat volgens mij heel vergelijkbaar is, beetje een mix tussen the Mentalist en House qua main character, een stuk vermakelijker.
Ik moet de pilot van Hawthorne nog zien, anders zou ik het wellicht daarmee hebben vergeleken.

Wat zij snuift weet ik niet maar het ziet er niet uit. De grote korrels zullen echt niet verdampen in haar neus. 

kraagemans, ze snuift volgens mij adderall, tenminste de capsules lijken erg op elkaar. En ja die bolletjes kun je snuiven, maar in het echt zijn ze niet zo groot/of het word zo geschoten dat ze minder "echt" lijken.

Helena schreef:Dr. O'Hara is mijn favo karakter, heerlijk werkelijkwaar! Edie Falco, heeft een idioot kapsel, wat me echt niet aanstaat, maar gedurende de eerste aflevering gaat het je toch pakken hoezeer je ook je best doet om het niet leuk te vinden. Vanaf aflevering 5 ben je gewoon hooked, weliswaar niet voor de cliffhangers, maar de stereotypetjes zijn zo goed weggezet dat je er toch niet vanaf kunt blijven.
kraagemans, ze snuift volgens mij adderall, tenminste de capsules lijken erg op elkaar. En ja die bolletjes kun je snuiven, maar in het echt zijn ze niet zo groot/of het word zo geschoten dat ze minder "echt" lijken.
Ja de vergroting had ik wel in de gaten haha. Maar ze zien er zo onnatuurlijk uit. Dr O'Hara is id een van de leukste karakters. JIj hebt verstand van je pillen Bigscholing? Hahaen die bolletjes, ach ja.. t gaat meer om t idee denk ik, want in de laatste episode drinkt ze morphine... haha
ik vind die closeups soms echt gaaf, ik hou daarvan!

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten