Waardering
| Gemiddelde waardering : 7.8 |
Laagste waardering : 4 |
| Gemiddelde waardering : 7.8 |
Laagste waardering : 4 |
| One Tree Hill (2003) | ||
![]() | One Tree Hill is een het plaatsje waar basketbal-ster Nathan woont. Na een overwinning 'leent' hij met zijn teamgenoten een schoolbus. Nathan's vader weet Nathan vrij te pleiten, maar zijn teamgenoten zijn minder gelukkig en worden geschorst. De coach weet Nathan's halfbroer Scott te strikken voor het nieuwe team en Lucas blijkt een groot talent. Als hij dan ook nog eens avances maakt op de vriendin van Nathan is de maat voor Nathan vol. | |
Cast: Nathan Scott - James Lafferty Brooke Davis - Sophia Bush (Nip/Tuck) Lucas Scott - Chad Michael Murray (Dawson's Creek, Gilmore Girls) Peyton Sawyer - Hilarie Burton Haley James Scott - Bethany Joy Galeotti (The Guiding Light) Dan Scott - Paul Johansson (Highlander: The Raven, Beverly Hills 90210) Karen Roe - Moira Kelly (The West Wing) Coach Whitey Durham - Barry Corbin (Northern Exposure, Dallas) Deb Scott - Barbara Alyn Woods (Honey I Shrunk the Kids: The TV-Show) 'Mouth' McFadden - Lee Norris (Boy Meets World, The Torkelsons) Keith Scott - Craig Sheffer Bedacht door - Mark Schwahn | Trivia:
Externe links: Warner Bros Ravens Hoops Tree Hill High | |
One Tree Hill intro's van seizoen 1 tot en met 4: | One Tree Hill trailer: |
mopech schreef:En maar wachten op seizoen 5.....dat duurt echt zo lang.
Eindelijk Lucas en Peyton.... nu maar weer afwachten hoe het verder gaat.
JulieLovesChad schreef:eej!!
nu is mijn vraag, weet iemand welke zender het nieuwe seizoen in ons land wel uitzendt ( het mag eventueel ook france 1,2,3 zijn, rtbf, bbc 1,2 )
please, iemand, antwoordt
xx Julie
feolener schreef:JulieLovesChad schreef:eej!!
nu is mijn vraag, weet iemand welke zender het nieuwe seizoen in ons land wel uitzendt ( het mag eventueel ook france 1,2,3 zijn, rtbf, bbc 1,2 )
please, iemand, antwoordt
xx Julie
'k weet alleen dat Net5 in Nederland wel de voorgaande seizoenen uitzend.. Maar 'k heb geen idee of ze daar ook het nieuwe seizoen gaan uitzenden.. op de bbc heb ik ze iig nog niet voorbij zien komen en de andere zenders hebben we hier niet (volgens mij)..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast