Waardering
| Gemiddelde waardering : 8 |
Laagste waardering : 3 |
| Gemiddelde waardering : 8 |
Laagste waardering : 3 |
| Criminal Minds (2005 - ????) | ||
![]() | Criminal Minds gaat over een team van profilers welke voor de FBI werken. Zij analyseren de gevaarlijkste criminelen van Amerika om zo te voorkomen dat hun plannen niet uitgevoerd kunnen worden. | |
Cast: Jason Gideon - Mandy Patinkin (Dead Like Me, Chicago Hope) Aaron "Hotch" Hotchner - Thomas Gibson (Dharma & Greg, Chicago Hope, As the world turns) Derek Morgan - Shemar Moore (Birds of Prey) Dr. Spencer Reid - Matthew Gray Gubler Jennifer "JJ" Jareau - A.J. Cook (True Calling, Dead Like Me) Penelope Garcia - Kirsten Vangsness (LAX) Elle Greenaway - Lola Glaudini (The Sopranos, NYPD Blue, The Visitor) Bedacht door - Jeff Davis | Externe links: CBS Trivia:
| |
Reid ontmoet een seriemoordenaar: | Criminal Minds Greatest Hits: |
wel heel goed dat ze dat doen!Maxx schreef:Een aflevering van Criminal Minds werd deze week niet uitgezonden in verband met het drama op Virginia Tech. De bewuste aflevering ("Doubt") gaat over een seriemoordenaar die het voorzien heeft op studentes van een universiteit. FOX zond eerder een uitzending van de serie Bones niet uit om dezelfde reden. Het is nog onduidelijk of CBS de aflevering van Criminal Minds later in het seizoen nog zal uitzenden.

(man, vrouw, zoon die dood zou zijn en 12 tot 18 dode blonde meisjes) Mensenkinderen wat een goeie aflevering zeg! Ik zat op het puntje van m'n stoel toen ze de zoon gingen zoeken en ook nog vondenKitty schreef:Ik loop helemaal warm voor deze serie. Heb net aflevering 22 gezien van het tweede seizoen. Wat een spanning weer zeg! Voor iemand die hem ook gezien heeft: AU!
met die wacko in dat slachthuis, waar hij daklozen vermoorde.
Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten