Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle comedyseries en humoristische shows.

Waardering

Er is nog niet gestemd

Login om te stemmen

Berichtdoor Gino » 26 apr 2009 21:49

The Colbert Report (2005 - ????)

Afbeelding

The Colbert Report is een Amerikaans satirisch televisieprogramma dat door Stephen Colbert gepresenteerd wordt op Comedy Central. Het is een spin-off van The Daily Show, waar Stephen Colbert als 'correspondent' werkte. Nu is zijn karakterrol een presentator, in een show die een parodie is op programmas van 24/7 nieuwszenders, zoals The O'Reilly Factor van Bill O'Reilly, dat uitgezonden wordt op Fox News.

Cast:

Stephen Colbert - Stephen Colbert (The Daily Show, Strangers with Candy)

Bedacht door:
Stephen Colbert (The Daily Show, Strangers with Candy)

Externe links:
Officiële website
IMDB

Trivia:
  • De Colbert Report wordt rond 23:30 uitgezonden in de Verenigde Staten
  • The Colbert Report is 4 keer genomineerd geweest voor een Emmy en heeft er 2 gewonnen

The Colbert Report Intro:

The Colbert Report emmy 2007:
Total Gleek! Looking for new great shows... Sci-fi and Drama/Comedy
Gino
MegaSerieJunkie

Lost op SerieJunkies.nl

Berichtdoor Kelder » 27 apr 2009 19:44

Had niet eens gemerkt dat deze er nog niet bij stond, maar het is dan ook een beetje een actualiteitenprogramma. Ik ben trouwe kijker vanaf het begin. Soms spoel ik eens een interviewtje door als het onderwerp me niet intereseerd, maar niet vaak. Erg leuk programma, 20 minuten, 4 keer per week. Persoonlijk vind ik het leuker dan de Daily Show. 'Colbaire' zet een enorm adremme extreem christelijk, chauvinistische en conservatieve host neer, en met die radicale invalshoek weet hij vrijwel elk onderwerp erg grappig op de hak te nemen. Veel running gags, dus als je besluit het te gaan kijken, is één aflevering eigenlijk niet voldoende om te oordelen. Interesse in internationale en met name Amerikaanse politiek is wel een must. Afleveringen kan je ook gratis streamen vanaf de site van comedycentral.
Afbeelding
Lees en luister originele voorleesverhaaltjes.
Kelder
SerieJunkie

Berichtdoor Maxx » 27 apr 2009 21:43

Colbert Report is toch een soort spin-off van the Daily Show? Ik vind beide wel grappig, maar volg ze beiden niet.
"When it comes to matters of the heart, always follow your dick." --- Vince Masuka in Dexter
Maxx
Administrator

Keer terug naar Comedy