Harper's Island

In dit forum staan alle actieseries, misdaadseries, thrillers en mysterie.

Harper's Island

Berichtdoor Maxx » 11 apr 2009 11:21

Harper's Island (2009 - ????)

Afbeelding

Vrienden en familie worden uitgenodigd om een bruiloft bij te wonen op Harper's Island. Zeven jaar geleden waren er een aantal gruwelijke moorden op het eiland en met de komst van de bruiloftsgasten begint het moorden opnieuw. In deze 13-delige serie vinden elke aflevering een of meerdere karakters de dood. Iedereen kan het slachtoffer worden en iedereen is verdacht.

Cast:

Abby Mills - Elaine Cassidy (The Ghost Squad)
Henry Dunn - Christopher Gorham (Jake 2.0, Ugly Betty, Out of Practice, Popular)
Trish Wellington - Katie Cassidy (Supernatural, 7th Heaven)
Chloe Carter - Cameron Richardson (Point Pleasant, Skin)
Cal Vandeusen - Adam Campbell
Jimmy Mance - C.J. Thomason (General Hospital)
Sheriff Charlie Mills - Jim Beaver (Supernatural, John from Cincinnati, Day Break)
Beth Barrington - Amber Borycki (Aliens in America, About A Girl)
Thomas Wellington - Richard Burgi (24, The Sentinal, Desperate Housewives)
J.D. Dunn - Dean Chekvala
Shane Pierce - Ben Cotton (Stargate: Atlantis, Whistler, Taken)
Maggie Krell - Beverley Elliott (Kingdom Hospital, Hope Island)
Malcolm Ross - Chris Gauthier (Eureka)
Uncle Marty Dunn - Harry Hamlin (Veronica Mars, LA Law, Ink)
Shea Allen - Gina Holden (Flash Gordon, Blood Ties, DaVinci's City Hall)
Richard Allen - David Lewis (The L-Word, John Doe, Hope Island)
Nikki Bolton - Ali Liebert (Kyle XY, Intelligence)
Danny Brooks - Brandon Jay McLaren (Power Rangers SPD, The Best Years, The Days)
Katherine Wellington - Claudette Mink (The Guard, The Days, John Doe)
Joel Booth - Sean Rogerson
Kelly Seaver - Anna Mae Routledge
Madison Allen - Cassandra Sawtell
Lucy Daramour - Sarah Smyth (Naked Josh, Undressed)
Hunter Jennings - Victor Webster (Charmed, Mutant X, Days of our Lives)

Bedacht door:
Ari Schlossberg

Externe links:
Harper's Globe
Watch Harper's Island

Trivia:
  • Jon Turteltaub (Jericho) fungeert als executive producer van de serie.
  • Bill Pullman (Revelations) speelde de rol van Uncle Marty in de onuitgezonden pilot.
  • Gelijktijdig met de show wordt online de serie Harper's Globe uitgezonden. Een jonge journaliste video-blogt over de gebeurtenissen op het eiland en communiceert met de kijkers over de mysteries.
  • Elke vrijdag kan er live gechat worden met een slachtoffer op Fancast.com.

Promo:

Trailer:
"There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse)
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 11 apr 2009 11:27

Vanochtend het eerste deel op mijn PC zitten kijken. M'n scherm was een beetje donker, dus dat was helaas niet optimaal. Op een gegeven moment dacht ik: "Hee, da's een bekend gezicht!" Bleek dat ik het zelf was in de weerspiegeling van het scherm. _O-

Wat ik er wel van gezien heb, is dat het een serie is met heel veel karakters en heel veel mysteries. Soms misschien zelfs een beetje te veel om allemaal in één aflevering te stoppen. Maar al met al vond ik het verhaal wel interessant en spannend genoeg om verder te kijken. Ik denk dat ik de aflevering ergens dit weekend nog een keertje ga kijken, maar dan gewoon op TV.
"There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse)
Maxx
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 11 apr 2009 12:15

Maxx schreef:Op een gegeven moment dacht ik: "Hee, da's een bekend gezicht!" Bleek dat ik het zelf was in de weerspiegeling van het scherm. _O-

8| Had je toevallig iets vaags gerookt? :lol:
Volgt momenteel:
Afbeelding Waar ik maar net zin in heb...
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 11 apr 2009 12:39

Nee, daar is het nog een beetje te vroeg voor hoor. :P
Maxx
Administrator

Berichtdoor lynx88 » 11 apr 2009 17:47

Vanavond eerste episode kijken, heb er zin in als ik die trailer bekijk. Ik hoop gewoon op een soort van Lost maar dan toch wel meer de horror kant op ofzo...Ziet er in ieder geval gevaarlijk uit allemaal en daar hou ik wel van :P
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor Dulcinea » 11 apr 2009 17:55

Maxx schreef:Vanochtend het eerste deel op mijn PC zitten kijken. M'n scherm was een beetje donker, dus dat was helaas niet optimaal. Op een gegeven moment dacht ik: "Hee, da's een bekend gezicht!" Bleek dat ik het zelf was in de weerspiegeling van het scherm. _O-

:lol:
Ook gisteren gekeken en ik vond het wel ok als eerste aflevering, idd nogal veel personages ineens en een verhaal waar je wordt ingesmeten maar dat zal wel snel duidelijker worden denk ik, en de cast wordt alleen maar kleiner elke week :P
Weinig bekende namen, veel bekende gezichten voor mij, de sfeer zat wel goed, zo'n echte horrorserie volg ik op dit moment niet dus ik blijf dit zeker kijken.
Dulcinea

Berichtdoor RomeoX » 11 apr 2009 17:59

Grappig dat het meisje in het eerste filmpje zegt "the bad man told me" en in het tweede filmpje "the spirits told me". Ik ga hem ook even bekijken, lijkt me wel leuk.
Volgt momenteel:
Afbeelding Waar ik maar net zin in heb...
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 11 apr 2009 18:04

In de eerste aflevering zei ze volgens mij iets van ...

My new friend told me.
Maxx
Administrator

Berichtdoor lynx88 » 11 apr 2009 19:19

Net de eerste episode gezien. Interessant genoeg om te volgen, hoewel het soms wat saai en voorspelbaar overkwam bleken de moorden toch wel goor genoeg te zijn. Die uncle die door die brug heen zakte en dan zijn halve lichaam eraf is...heavy, ik krijg trek in een hamburger :applaus:
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor marea67 » 12 apr 2009 0:29

Ik las waar de serie over ging en was gelijk geinteresseerd. Heb hem net bekeken en ik vrees dat ik nog een serie bij heb die ik wil gaan volgen. :lol:
marea67

Berichtdoor lynx88 » 18 apr 2009 11:35

Vandaag episode 2 gezien, toch wel hele toffe serie.
De moorden zijn echt ontzettend gruwelijk en ruw in beeld gebracht. En aan het einde van epi 2 zag je een stukje vervolg en dat zag er wel super gruwelijk uit. Maar de moordenaar is niet iemand die ik gezien heb. Die gothic chick die dood ging had ik eigenlijk niet verwacht, maar dat doen ze denk ik zodat wij die ene gothic gast gaan verdenken? Maar op het einde zag je dat hij ook een slachtoffer werd. En dan die chick die in dat gat viel en dan levend verbrand werd...damn dat is zo hard gewoon. Stel dat je op dat eiland zou zitten, hoe moet je dan tegen zo iemand verzetten :) In je kamer opsluiten en dan wapens maken van alles wat je ziet. En dan gewoon gaan acteren alsof je zelf f@cking gestoord bent.
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor Maxx » 20 apr 2009 19:01

Ik heb het 2de deel gisteren zitten kijken. Was inderdaad weer leuk. Er zit een goed tempo in de afleveringen. Het is net alsof ze een serie thrillers in de mixer hebben gedaan en elke week een glas uitschenken. Ik blijf hem ook zeker volgen. Speculeren over wie de moordenaar zal zijn ga ik niet aan beginnen. Pas als bijna iedereen verdacht of doodgemaakt is, zal het wel net iemand zijn die juist niet verdacht was of die stiekem toch niet dood was.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 25 apr 2009 12:42

S01E03 was ook weer leuk. Zag de moord deze keer wel aankomen.
Maxx
Administrator

Berichtdoor lynx88 » 26 apr 2009 15:18

Was wel aardige episode ja, maar niet echt zo heftig eigenlijk. De moorden zag je duidelijk aankomen, maar er zaten wel hele mooie momenten gelukkig in. Bijvoorbeeld dat die ogen rood waren van de inkt, schitterend. Maar dan ook die verwijzingen van die rode ogen in dat huis op dat krantenartikel. Goed gedaan. En op zich ook wel mooie kill in die boot op het einde.
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor Maxx » 26 apr 2009 15:33

Ja, dat was idd leuk verzonnen. Vergeet dat beertje ook niet ...

... voor wat betreft die rode ogen.
Maxx
Administrator

Volgende

Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie