SerieJunkies.nl

SerieJunkies.nl Serie Index TV-Gids Actieve Onderwerpen Portal Gebruikerslijst Zoeken Inloggen Registreren
Menu

Mijn gegevens
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Onthoud mij

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Nog geen account?
Meld je GRATIS aan

Wie is er online?

Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 6 Gasten

Geregistreerde gebruikers: Geen

[ Bekijk complete lijst ]

Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u

Zoeken

Geavanceerde zoekopdracht

Statistieken
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess

De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen

Symbaloo
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen    
SerieJunkies.nl » Drama » Six Degrees
BerichtGeplaatst: Zondag 18 Maart 2007, 00:39u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Six Degrees (2006)

Six Degrees gaat over de theorie dat elke persoon met elkaar kan worden verbonden via zes mensen. De serie gaat over zes mensen in New York die elkaar niet kennen, maar door willekeurige gebeurtenissen komen hun levens met elkaar in aanraking. De zes mensen zijn een partner bij een reclamebureau, een alleenstaande moeder, een vrouw op de vlucht, een medewerker bij de rechtbank, een fotograaf die aan lager wal is geraakt en een chauffeur die uit het criminele milieu probeert te komen.

Cast:

Carlos - Jay Hernandez
Whitney - Bridget Moynahan (Sex & The City)
Mae - Erika Christensen
Damian - Dorian Missick
Steven Caseman - Campbell Scott
Laura - Hope Davis

Bedacht door - Raven Metzner (What About Brian) en Stuart Zicherman (What About Brian)

Trivia:
  • De show was eigenlijk een pilot voor The WB, maar ABC kocht de show.
  • De show wordt ook wel 6˚ (zes graden) genoemd.

Externe links:
TVRage.com
ABC

Six Degrees openingsmonoloog van de pilot:

Six Degrees fanvideo:

Bookmark and Share
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van Maxx Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

BerichtGeplaatst: Zondag 18 Maart 2007, 00:43u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Net de pilot zitten kijken en ik vond deze erg goed. Zes levens lopen kriskras door elkaar, maar alles is goed te volgen. De karakters zijn goed neergezet en herkenbaar. De pilot is zeer sterk, ik ga dan ook zeker kijken hoe de serie zich verder ontwikkeld. Als het niveau van de pilot volgehouden wordt, dan kan dit wel eens een van mijn nieuwe favoriete shows worden.
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van Maxx Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

BerichtGeplaatst: Zaterdag 31 Maart 2007, 16:33u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Vandaag afleveringen 2 tot en met 4 zitten kijken. Het blijft een erg sterke serie. Puur drama is niet echt mijn genre, ik heb graag wat humor en actie in de mix, maar wat drama betreft is dit om het moment wel een van mijn favorieten.

BerichtGeplaatst: Zaterdag 31 Maart 2007, 22:06u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Inmiddels tot aflevering 6 gekeken. Aflevering 6 is een Halloween-aflevering waarin het nummer I Don't Feel Like Dancing van de Scissor Sisters op een groot feest wordt gedraaid. Lekker swingend. Dacht dat Rom dit wel een interessant feitje zou vinden, ik ken de band door hem. Smile

BerichtGeplaatst: Donderdag 5 April 2007, 16:24u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Jammer, jammer, jammer. De serie Six Degrees is na 8 afleveringen van de buis gehaald. Het is nog niet bekend of ABC de overige 5 afleveringen via het internet zal aanbieden.

BerichtGeplaatst: Vrijdag 6 April 2007, 20:21u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Net aflevering 7 en 8 zitten kijken (ja, ik heb verder geen leven *Zucht*) en ik snap niet waarom de serie is gecancelt. De serie is erg goed geschreven, de verschillende verhaallijnen vullen elkaar goed aan en de hoofdrolspelers hebben een goede chemie samen. Maar goed, het zal allemaal wel weer aankomen op de kijkcijfers ... *zucht*

BerichtGeplaatst: Donderdag 12 April 2007, 22:12u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

ABC gaat de overige vijf afleveringen van de serie inderdaad online zetten op ABC.com. De eerste niet-uitgezonden aflevering (aflevering 9) zal op vrijdag 27 april 2007 op de site geplaatst worden de laatste 4 worden telkens een week later op vrijdag online gezet.

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen