It

In dit forum staan alle miniseries.

It

Nu de wereld voor ons steeds vanzelfsprekender wordt met geavanceerde en kant-en-klare producten, raken we verder en verder verwijderd van de manier waarop ze worden gemaakt. Cabaretier Joep van Deudekom kan daar geen genoegen mee nemen en wil weten hoe dingen werken. Hij presenteert daarom het nieuwe seizoen van ‘How Do They Do It’ en gaat op zoek naar de wijze waarop onze alledaagse en minder alledaagse producten tot stand komen. Hij ontdekt hoe ze kauwgum, tennisballen en softijs maken, maar ook hoe hightech nachtkijkers en straaljagers worden gebouwd. In Nederland bezoekt hij mosselkwekerijen en kaasmakerijen en in België leert hij hoe ze trappistenbier brouwen. Ook gaat hij in Krimpen langs een fabriek die de allergrootste scheepsankers fabriceert. Zijn zoektocht is niet zonder gevaren. Want om te weten hoe stuntmannen een aanrijding met een auto overleven, trekt hij zelf een speciaal stuntpak aan en laat zich persoonlijk omverrijden!

Cast 

• Joep van Deudekom
    Host
    Joep van Deudekom

Details(IMDb link)

Status: Lopend (Onbekend - 01:00)
Zender:
Speelduur: 30min.
Startdatum: 04-12-2012

Volledige cast

• Joep van Deudekom
    Host
    Joep van Deudekom

Alle afleveringen

Seizoen 1

Bijhouden welke afleveringen je hebt gezien? Of juist welke je nog moet kijken? Meld je aan!
S01 E10 Onbekend
S01 E09 Onbekend
S01 E01 Onbekend
S01 E02 Onbekend
S01 E20 Onbekend
S01 E19 Onbekend
S01 E12 Onbekend
S01 E08 Onbekend
S01 E07 Onbekend

0 STEMMEN

Reacties op: It

13 maart 2009 20:09

Ik vond dit vroeger echt dood, en dood eng! Elke keer als die clown dan weer iets deed schrok ik me helemaal te pletter!
Fer-D
SuperSerieJunkie

13 maart 2009 20:13

Ja Tim Curry is wat dat betreft fantastisch als Pennywise. Ik wilde posten dat er een remake op stapel staat, maar toen zag ik dat de miniserie nog niet eens op de site stond, dus meteen maar even gedaan.

Stephen King's "It" rises again as movie
By Borys Kit Borys Kit – Thu Mar 12, 10:49 pm ET

LOS ANGELES (Hollywood Reporter) – Warner Bros. is bringing Stephen King's landmark horror novel "It" to the big screen.

Screenwriter Dave Kajganich will adapt the story, which follows a group of kids called the Losers Club. They encounter a creature called It, which preys on children and whose favorite form is that of a sadistic clown called Pennywise. When the creature resurfaces, the kids are called upon to regroup, this time as adults, even though they have no memory of the first battle.

The novel is set in 1958 and 1985, but the feature version will be set in the present day.

"It" was the best-selling book of 1986 and in 1990 was turned into an ABC miniseries that starred John Ritter, Harry Anderson, Tim Reid, Annette O'Toole and Richard Thomas. Tim Curry played Pennywise.

The screen rights have bounced around since then.

Kajganich has made a name for himself with his dark materials, writing "The Invasion" for Warners and snagging gigs such as the "Pet Semetary" remake. He recently was hired to write New Line's "Escape From New York" remake.

(Editing by Sheri Linden at Reuters)
RomeoX
Administrator

13 maart 2009 21:17

Joh, is dat Tim Curry? Nooit geweten. Die heeft eigenlijk helemaal geen make-up nodig, die hoeft alleen maar zijn wenkbrauw op te trekken om er evil uit te zien ... okee, ik geef toe dat het dan voornamelijk komisch evil is.
Maxx
ÜberSerieJunkie

21 nov 2009 5:11

Wow! Tim Curry, gaaf, ook nooit geweten idd.

Maar wat jammer van dat tweede deel, ik vind dat ze die ech verwaarloosd hebben met die dumbass spin,
maar i never liked baloons after :P
scorpion666
SerieLiefhebber