LAX is een Amerikaanse dramaserie over de soms duizelingwekkende gebeurtenissen op het vliegveld LAX van Los Angeles. Harley Random en Roger de Souza geven leiding aan het vliegveld. Aan hen de taak om deze luchthaven veilig te houden en alles in goede banen te leiden.
Cast:
Harley Random - Heather Locklear (Rules of Engagement, Boston Legal) Roger De Souza - Blair Underwood (In Treatment, Dirty Sexy Money) Tony Magulia - Paul Leyden (As The World Turns) Henry Engels - Frank John Hughes (Band of Brothers, Catch Me If You Can) Betty - Wendy Hoopes (Daria) Nick - David Paetkau (Whistler, Flashpoint)
Bedacht door:
Nick Thiel (Army Wives, Burn Notice)
Ik had deze hier over het hoofd gezien.
Persoonlijk vond ik dit een goede en sterke serie.
Eindelijk eens een serie die laat zien en een verhaal verteld op en rond een luchthaven namelijk een behoorlijke grote LAX.
De cast is ook erg goed en ook zit er een romantische twist aan ... zelf hou ik daar niet zo van maar goed het hoort erbij.
Erg jammer dat deze ook gewoon weer in de prullenbak belande
_________________ "Don't mention the war! I mentioned it once, but I think I got away with it all right."
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum