|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 4 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Maandag 2 Maart 2009, 20:43u |
|
|
|
|
| Police Academy: The Series (1997 - 1998)
| |
| Police Academy: The Series is een Amerikaanse comedy serie over een politieschool waar een aantal studenten wordt opgeleid tot politieagent. Als de politie een groot tekort aan agenten heeft, stelt de burgermeester de toelatingseisen voor de politieacademie naar beneden. De reacties laten niet lang op zich wachten, en een groot zooitje ongeregeld meldt zich aan. Centraal in deze nieuwe groep rekruten staat cadet Richard Casey, die voor zijn vrienden op de academie niet bepaald het goede voorbeeld is. Andere cadetten zijn Annie, die bang is om nieuwe relaties aan te gaan, de dikke Kackley en de keiharde Alicia. Ook de broertjes Tackleberry komen bij het team. De groep komt al snel in conflict met de leraren en instructeurs op de academie. Casey staat vooral op oorlogsvoet met de strenge sergeant Rusty Ledbetter.
| | Cast:
Larvell Jones - Micheal Winslow (The Love Boat)
Richard Casey - Matt Borlenghi (The Bold and the Beautiful, All My Children)
Luke Kackley - Tony Longo (Days of Our Lives, The Young and the Restless)
Hefilfinger - Joe Flaherty (The King of Queens, Freaks and Geeks)
Rusty Ledbetter - Rod Crawford (The Toronto Show)
Dirk Tackleberry - Toby Proctor (Sailor Moon)
Dean Tackleberry - Jeremiah Birkett (Windfall, Method & Red)
Annie Metford - Heather Campbell (Melrose Place)
Lester Shane - P. J. Ochlan (Grand)
Bedacht door:
Paul Maslansky (Fluke)
|
Externe links:
TVRage.com
IMDb
TV.com
Trivia:
- De serie is lichtjes gebaseerd op de films reeks van The Police Academy.
| | Beatbox:
| geen clips gevonden
|
|
|
_________________ ''There's only one way to deal with burning an asset: Johnny Walker Black.'' - Casey (Chuck) |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 2 Maart 2009, 21:10u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 4373 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Flauwe humor van het Leslie Nielsen niveau zo te zien, nooit geweten dat er ook een serie van is gemaakt trouwens. Heeft het zo te zien ook niet lang vol gehouden.  |
|
_________________ Volgt momenteel:
Waar ik maar net zin in heb... |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 2 Maart 2009, 21:27u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 2703 |
| Woonplaats: Boskoop |
|
|
 |
 |
 |
|
| is wel in Nederland uitgezonden op een (of meerdere) van de commerciele zenders.. |
|
_________________ volgt momenteel:
Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 2 Maart 2009, 21:31u |
|
|
|
| Klopt. Als ik het me goed herinner Veronica ofzo. |
|
_________________ ''There's only one way to deal with burning an asset: Johnny Walker Black.'' - Casey (Chuck) |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 2 Maart 2009, 21:45u |
|
|
|
| Ik vond het altijd wel leuk om naar te kijken. Vooral de imitatie geluiden van Larvell (Micheal Winslow) vond ik altijd erg leuk. Ik vind de serie in ieder geval leuker en grappiger dan de films. |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 2 Maart 2009, 22:20u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 2703 |
| Woonplaats: Boskoop |
|
|
 |
 |
 |
|
ik kan om zowel de films als de serie erg lachen..
de serie heeft net even meer verhalen, maar dat komt omdat er net even meer episodes zijn dan films  |
|
_________________ volgt momenteel:
Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 5 Maart 2009, 11:15u |
|
|
|
Een serie WOW dat heb ik toch even gemist ... daar ga ik eens op zoeken
Want de films waren altijd zo fantastisch lekker achterover zitten en alleen maar lol, humor en lachen echt briljant! |
|
_________________ "Don't mention the war! I mentioned it once, but I think I got away with it all right." |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 5 Maart 2009, 12:39u |
|
|
|
Grappig dat blijkt dat de serie niet zo bekend is als de films. Bij mij is het juist andersom. Ik ken de serie beter, omdat ik die volgde op tv en van de films heb ik eigenlijk alleen maar deel 1 helemaal gezien en van de rest maar delen.
De serie heeft het ook maar 1 jaar overleefd en van de films zijn er 7 delen, waarschijnlijk ook de reden dat de serie niet zo bekend is.
Leuk weetje voor de liefhebbers: in 2011 komt deel 8 van de film uit. |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |