Waardering
| Gemiddelde waardering : 7.3 |
Laagste waardering : 4 |
| Gemiddelde waardering : 7.3 |
Laagste waardering : 4 |
| Medium (2005) | ||
![]() | Medium gaat over het leven van helderziende Alison Dubois. Alison is een jonge moeder die een balans probeert te vinden tussen het leven met haar gezin en het oplossen van misdaden met haar gaven om met de doden te communiceren. | |
Cast: Allison Dubois - Patricia Arquette D.A. Manuel Devalos - Miguel Sandoval (Alias) Ariel Dubois - Sofia Vassilieva Joe Dubois - Jake Weber Bridgette Dubois - Maria Lark Detective Lee Scanlon - David Cubitt (The Outer Limits) Bedacht door - Glenn Gordon Caron | Trivia:
Externe links: NBC LifeTime TV | |
Medium intro: | Medium trailer: |
ik vind hem nog steeds te duur om zo maar te kopen.....maar ben het met je eens hoor..vind the ghost wisperer niet aanspreken.....al is het maar om jennifer love...die neem ik niet echt serieus!Maxx schreef:De serie trekt me meer als The Ghostwhisperer. Deze serie komt mij toch iets volwassener over. Maar goed, serie 1 ligt nog steeds stof te happen tot ik er een keer aan toe kom.
ja kopen ja....ik heb geen dvd brander...dus moet dan alles op de comp bekijken...en ik verzamel dvd's dus!Maxx schreef:8| Kopen?
Maxx schreef:Ik zit vandaag thuis met de griep en heb een aantal afleveringen van deze serie gezien. Een tijd terug had ik de pilot al eens op TV gezien en dacht toen al dat het een intelligente serie was. Na wat meer afleveringen ben ik er over uit dat het klopt. Verhaallijnen over het privéleven en het werk van Allison lopen vloeiend in elkaar over. Patricia Arquette zet de huisvrouw met haar gaven prachtig neer. Ook Jake Weber speelt de sterren van de hemel als haar man Joe. Samen met hun kinderen Ariel, Bridgette en de baby vormen ze een erg geloofwaardig gezin. Een eenheid die van elkaar houdt met af en toe hun probleempjes. Ook de rol van Miguel Sandoval als de district attorney is erg goed neergezet.
Coole serie!
jufjo schreef:Als dat paranormale zou bestaan dan zou dit best een geloofwaardige manier van hoe je er mee moest leven zijn.
Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast