Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle actieseries, misdaadseries, thrillers en mysterie.

Waardering

Gemiddelde waardering : 7.3

Laagste waardering : 4
Hoogste waardering : 10
Aantal waardeerders : 11

Login om te stemmen

Berichtdoor Maxx » 17 maart 2007 17:11

Medium (2005)

Afbeelding

Medium gaat over het leven van helderziende Alison Dubois. Alison is een jonge moeder die een balans probeert te vinden tussen het leven met haar gezin en het oplossen van misdaden met haar gaven om met de doden te communiceren.

Cast:

Allison Dubois - Patricia Arquette
D.A. Manuel Devalos - Miguel Sandoval (Alias)
Ariel Dubois - Sofia Vassilieva
Joe Dubois - Jake Weber
Bridgette Dubois - Maria Lark
Detective Lee Scanlon - David Cubitt (The Outer Limits)

Bedacht door - Glenn Gordon Caron

Trivia:
  • Geïnspireerd op het leven van herlderziende Allison DuBois, die als adviseur bij de show werkt.
  • Patricia Arquette won een Emmy (2005) en was twee keer genomineerd voor een Golden Globe (2006, 2007) voor haar rol.

Externe links:
NBC
LifeTime TV

Medium intro:

Medium trailer:
Laatst bijgewerkt door Maxx op 29 nov 2009 22:37, in totaal 1 keer bewerkt.
Maxx
Administrator

Prison Break op SerieJunkies.nl

Berichtdoor RomeoX » 17 maart 2007 18:06

Joh... Patricia Arquette? Hmm... misschien toch eens een kans geven dan deze show? :)
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 17 maart 2007 19:23

Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik destijds de trailer zag. Heb een of twee afleveringen gezien en ik vond het zeker wel een aardige serie. Heb het eerste seizoen nog liggen om een keertje te kijken.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Anonymous » 26 maart 2007 23:01

ik dacht eerst altijd van wat kan dat nou zijn een serie over iemand met een paranomale gave. dus heb nooit gekeken...tot ik een keer bij een vriendin was. en haar vriend zat het te kijken. en ik ging toch wel meekijken. sindsdien volg ik het echt als ik niet thuis ben (wat op vrijdag avond nogal vaak het geval is vanwege sporten) dan programmeer ik altijd de video in om het op te nemen. moet die van vorige week nog zien. was een vervolg op die van 2 weken geleden. dus vraag mij nu echt af of bridget van haar apen dromen af komt...want dat vond ik eigenlijk best wel zielig
Anonymous

Berichtdoor Maxx » 27 maart 2007 20:19

De serie trekt me meer als The Ghostwhisperer. Deze serie komt mij toch iets volwassener over. Maar goed, serie 1 ligt nog steeds stof te happen tot ik er een keer aan toe kom.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Anonymous » 27 maart 2007 20:26

Maxx schreef:De serie trekt me meer als The Ghostwhisperer. Deze serie komt mij toch iets volwassener over. Maar goed, serie 1 ligt nog steeds stof te happen tot ik er een keer aan toe kom.
ik vind hem nog steeds te duur om zo maar te kopen.....maar ben het met je eens hoor..vind the ghost wisperer niet aanspreken.....al is het maar om jennifer love...die neem ik niet echt serieus!
Anonymous

Berichtdoor Maxx » 27 maart 2007 20:36

8| Kopen?
Maxx
Administrator

Berichtdoor Anonymous » 27 maart 2007 21:23

Maxx schreef:8| Kopen?
ja kopen ja....ik heb geen dvd brander...dus moet dan alles op de comp bekijken...en ik verzamel dvd's dus!
Anonymous

Berichtdoor Maxx » 30 maart 2007 14:21

Ik zit vandaag thuis met de griep en heb een aantal afleveringen van deze serie gezien. Een tijd terug had ik de pilot al eens op TV gezien en dacht toen al dat het een intelligente serie was. Na wat meer afleveringen ben ik er over uit dat het klopt. Verhaallijnen over het privéleven en het werk van Allison lopen vloeiend in elkaar over. Patricia Arquette zet de huisvrouw met haar gaven prachtig neer. Ook Jake Weber speelt de sterren van de hemel als haar man Joe. Samen met hun kinderen Ariel, Bridgette en de baby vormen ze een erg geloofwaardig gezin. Een eenheid die van elkaar houdt met af en toe hun probleempjes. Ook de rol van Miguel Sandoval als de district attorney is erg goed neergezet.

Coole serie!
Maxx
Administrator

Berichtdoor Anonymous » 01 apr 2007 23:41

vooral joe is cool he!
afgelopen vrijdag helaas gemist...maar ja!
Anonymous

Berichtdoor Pauline » 06 okt 2007 11:34

Maxx schreef:Ik zit vandaag thuis met de griep en heb een aantal afleveringen van deze serie gezien. Een tijd terug had ik de pilot al eens op TV gezien en dacht toen al dat het een intelligente serie was. Na wat meer afleveringen ben ik er over uit dat het klopt. Verhaallijnen over het privéleven en het werk van Allison lopen vloeiend in elkaar over. Patricia Arquette zet de huisvrouw met haar gaven prachtig neer. Ook Jake Weber speelt de sterren van de hemel als haar man Joe. Samen met hun kinderen Ariel, Bridgette en de baby vormen ze een erg geloofwaardig gezin. Een eenheid die van elkaar houdt met af en toe hun probleempjes. Ook de rol van Miguel Sandoval als de district attorney is erg goed neergezet.

Coole serie!

Helemaal mee eens, mijn moeder en ik kijken dit altijd als traditie. *denkt er toch maar eens over na om het te kopen* Joe zijn humor is zo grappig! :lol:
Pauline
SerieKijker

Berichtdoor MrBlueEyez » 29 okt 2007 17:13

Leuke serie! Seizoen 4 begint helaas pas in januari 2008 :(
Series die ik volg:Bionic Woman,Bones,Ghost Whisperer, Heroes, Moonlight,Naruto,Prison Break,Pushing Daisies,Reaper, Smallville, Stargate Atlantis, Supernatural [url=http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/JasperKamps]Mijn DVD's[/url]
MrBlueEyez
SerieLiefhebber

Berichtdoor Kitty » 10 jan 2008 19:51

*O* Heb net de eerste aflevering van het nieuwe seizoen gezien. Was weer als vanouds.
[size=75][b][u]Volgt op dit moment[/u][/b]:
Bones S5
Doctor Who S5
ER S10
FlasForward S1
Lie To Me S2
Lost S6[/size]
Kitty
SerieJunkie

Berichtdoor jufjo » 11 maart 2008 1:38

Best goede serie inderdaad.
Gewoon met liefde gemaakt.
Acteer werk is super, vooral de thuis sfeer is heel realistisch, je gaat met ze meeleven.
Als dat paranormale zou bestaan dan zou dit best een geloofwaardige manier van hoe je er mee moest leven zijn.
jufjo
SerieKijker

Berichtdoor Kitty » 11 maart 2008 10:02

jufjo schreef:Als dat paranormale zou bestaan dan zou dit best een geloofwaardige manier van hoe je er mee moest leven zijn.

Jij gelooft niet in het paranormale?
[size=75][b][u]Volgt op dit moment[/u][/b]:
Bones S5
Doctor Who S5
ER S10
FlasForward S1
Lie To Me S2
Lost S6[/size]
Kitty
SerieJunkie

Volgende

Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie