|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 10 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1805 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is JewelMarkt
De gebruikers hebben in totaal 23508 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Woensdag 18 Februari 2009, 22:18u |
|
|
|
|
_________________ ''What's this supposed to be, the suite life of Zach and Cas?'' |
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 18 Februari 2009, 22:30u |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 18 Februari 2009, 23:45u |
|
|
|
Vorige week een aantal lessen Aardrijkskunde gehad waarin we delen van deze serie bekeken. Wat was Aardrijkskunde ineens leuk  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 21 November 2009, 07:18u |
|
|
|
Planet Earth absolute de top onder de Nature serie.
En met David Attenborough als Narrator kan t natuurlijk al helemaal niet meer stuk..
Is ook in Full HD uitgebracht geloof ik,, |
|
_________________ Volgt o.a:24,Battlestar Galactica,Burn Notice,Californication,Castle,Eli Stone,Entourage,Farscape,Firefly,Flash Forward,Heroes,Lost,Penn & Teller's Bullshit,The Vampire Diaries,True Blood,V
En vele anime's |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 21 November 2009, 12:26u |
|
|
|
| Deze had ik hier compleet over het hoofd gezien, ben absoluut geen documentaire-fan maar deze reeks vind ik echt schitterend, prachtig in beeld gebracht en gewoon een heel andere wereld die je voor je opengaat. De film Earth is ook absoluut de moeite! |
|
|
Geplaatst: Zaterdag 21 November 2009, 14:25u |
|
|
|
ja en dan heb je ook nog 'Blue Earth', over je raad t al, leven in zee.
De serie met Michael Palin(Monty Python) dan trekt Palin de wereld over, ook erg interresant.
En je hebt nog World Herritage (maar die moet ik nog zien) |
|
_________________ Volgt o.a:24,Battlestar Galactica,Burn Notice,Californication,Castle,Eli Stone,Entourage,Farscape,Firefly,Flash Forward,Heroes,Lost,Penn & Teller's Bullshit,The Vampire Diaries,True Blood,V
En vele anime's |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |