Wolverine and the X-Men

In dit forum staan alle animatieseries.

Wolverine and the X-Men

Berichtdoor Crew-testaccount » 17 feb 2009 10:56

Wolverine and the X-Men (2008 - ????)

Afbeelding

Wolverine and the X-Men begint na een aanval op de X-Mansion, voornamelijk gericht op de telepaten van de X-Men. Professor X en Jean Grey verdwijnen spoorloos en de X-Men vallen uit elkaar. Een jaar later brengt Wolverine de X-Men weer bij elkaar. Ze gaan op zoek naar Professor X en proberen een oorlog tussen mens en mutant te voorkomen.

Cast:

Wolverine - Steve Blum (The Spectacular Spider-Man)
Cyclops - Nolan North
Professor X - Jim Ward
Emma Frost - Kari Wahlgren (Lil' Bush: Resident of the United States)
Shadowcat - Danielle Judovits (The Batman)
Beast - Fred Tatasciore (The Emperor's New School)
Magneto - Tom Kane (Star Wars: The Clone Wars)
Nightcrawler - Liam O'Brien (Naruto)
Forge - Roger Craig Smith
Iceman - Yuri Lowenthal (Ben 10: Alien Force, Legion of Super Heroes)
Domino - Gwendoline Yeo (Desperate Housewives, General Hospital)
Storm - Susan Dalian (Star Trek: Voyager)
Scarlet Witch - Kate Higgins
Quicksilver - Mark Hildreth (Young Blades, X-Men: Evolution)
Rogue - Kieren van den Blink

Bedacht door:
Craig Kyle (Fantastic Four, X-Men: Evolution)
Greg Johnson (X-Men: Evolution, Iron Man)

Externe links:
Marvel Animation Age
Nicktoons

Trivia:
  • Na "Pryde of the X-Men", "X-Men: The Animated Series" en "X-Men: Evolution" is dit de vierde X-Men serie.

Trailer:

Trailer:
Laatst bijgewerkt door Crew-testaccount op 17 maart 2009 15:06, in totaal 2 keer bewerkt.
Crew-testaccount

Berichtdoor Seriekijkert » 17 feb 2009 22:46

Hoeveel afleveringen zijn hiervan geweest en gaan er nog komen?
Volgt: Alias
Seizoen klaar: Spartacus: Blood and Sand, Dark Blue, Merlin, Bones, House, Human Target, NCIS
Loopt achter: NCIS: LA, Legend of the Seeker, TSCC
Serie klaar: 24, The Shield, Roswell, Prison Break, The Unit, Dark Angel, Heroes
Seriekijkert

Berichtdoor Maxx » 17 feb 2009 22:52

Er zijn echt veel X-Men series gemaakt zeg! Mijn favoriet is overigens X-Men: Evolution. Wolverine and the X-Men heb ik nog nooit gezien.
"There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse)
Maxx
Administrator

Berichtdoor feolener » 17 feb 2009 22:56

xmen evo is ook een die ik onlangs (volgens mij inmiddels 2jaar terug) heb gekeken..
werd een tijd lang op net5 dacht ik uitgezonden..

dit is denk ik ook wel een uitstapje waard :)
volgt momenteel:
Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood
feolener
Administrator

Berichtdoor Maxx » 20 apr 2009 22:24

Net de eerste drie afleveringen gezien en vind de karakters goed neergezet. Ben altijd wel een X-Men liefhebber geweest, dus het is leuk om nu ook karakters te zien die in eerdere series niet veel of geen aandacht hebben gekregen, zoals bijv. Emma Frost en Domino.
"There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse)
Maxx
Administrator

Berichtdoor feolener » 20 apr 2009 22:36

toevallig zag ik hem dit weekeinde op de BBC voorbij komen (was vroeg op.. en zat te zappen).. zag er inderdaad wel leuk uit
volgt momenteel:
Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood
feolener
Administrator

Berichtdoor Maxx » 23 apr 2009 9:52

Ik vind dit echt een van de betere X-Men series. Ik ben nu bij deel 14 en ben al heel veel oude bekenden uit de comics, de films en de verschillende tekenfilmseries tegengekomen. Soms maar in een heel klein bijrolletje, maar het blijft een feest van herkenning. In de laatste twee afleveringen (13 en 14) bijv. Juggernaut, Mystique en X-23. Ook leuk om te zien hoe verschillende karakters bij verschillende groepen horen: X-Men, Brotherhood, Genosha, Weapon X, de X-Men van de toekomst, etc. Terwijl ze bij vorige series vaak alleen verdeeld waren over X-Men en Brotherhood.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 23 apr 2009 22:08

Zo, net het eerste seizoen uitgekeken. Balen dat er niet al meer seizoenen zijn. Erg goede serie voor de X-Men liefhebber. Veel karakters uit de comics komen aan bod en in het eerste seizoen zijn ook al veel van de grote verhaallijnen aan bod gekomen. Ook vond ik het erg gaaf om in flashbacks de originele X-Men uit de eerste X-Men comic te zien, met een nog menselijke Beast en Iceman die meer op een sneeuwpop met laarzen lijkt. :lol:
Maxx
Administrator

Keer terug naar Animatie