|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 7 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1804 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is hakkinda
De gebruikers hebben in totaal 23505 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Dinsdag 17 Februari 2009, 10:56u |
|
|
|
Wolverine and the X-Men (2008 - ????)
|
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 17 Februari 2009, 22:46u |
|
|
|
| Hoeveel afleveringen zijn hiervan geweest en gaan er nog komen? |
|
_________________ Volgt: Heroes, Merlin, NCIS, NCIS: LA, Bones, House, Human Target, 24
Seizoen klaar: Dark Blue
Loopt achter: Legend of the Seeker, TSCC
Serie klaar: The Shield, Roswell, Prison Break, The Unit |
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 17 Februari 2009, 22:52u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
| Er zijn echt veel X-Men series gemaakt zeg! Mijn favoriet is overigens X-Men: Evolution. Wolverine and the X-Men heb ik nog nooit gezien. |
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 17 Februari 2009, 22:56u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 2582 |
| Woonplaats: Boskoop |
|
|
 |
 |
 |
|
xmen evo is ook een die ik onlangs (volgens mij inmiddels 2jaar terug) heb gekeken..
werd een tijd lang op net5 dacht ik uitgezonden..
dit is denk ik ook wel een uitstapje waard  |
|
_________________ volgt momenteel:
Bleach, Dollhouse, Fringe, Merlin, Naruto, Sarah Jane Adventures, Sayuki, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural
en wacht op:
Castle, Doctor Who, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 20 April 2009, 22:24u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Net de eerste drie afleveringen gezien en vind de karakters goed neergezet. Ben altijd wel een X-Men liefhebber geweest, dus het is leuk om nu ook karakters te zien die in eerdere series niet veel of geen aandacht hebben gekregen, zoals bijv. Emma Frost en Domino. |
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 20 April 2009, 22:36u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 2582 |
| Woonplaats: Boskoop |
|
|
 |
 |
 |
|
| toevallig zag ik hem dit weekeinde op de BBC voorbij komen (was vroeg op.. en zat te zappen).. zag er inderdaad wel leuk uit |
|
_________________ volgt momenteel:
Bleach, Dollhouse, Fringe, Merlin, Naruto, Sarah Jane Adventures, Sayuki, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural
en wacht op:
Castle, Doctor Who, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 23 April 2009, 09:52u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ik vind dit echt een van de betere X-Men series. Ik ben nu bij deel 14 en ben al heel veel oude bekenden uit de comics, de films en de verschillende tekenfilmseries tegengekomen. Soms maar in een heel klein bijrolletje, maar het blijft een feest van herkenning. In de laatste twee afleveringen (13 en 14) bijv. Juggernaut, Mystique en X-23. Ook leuk om te zien hoe verschillende karakters bij verschillende groepen horen: X-Men, Brotherhood, Genosha, Weapon X, de X-Men van de toekomst, etc. Terwijl ze bij vorige series vaak alleen verdeeld waren over X-Men en Brotherhood. |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 23 April 2009, 22:08u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Zo, net het eerste seizoen uitgekeken. Balen dat er niet al meer seizoenen zijn. Erg goede serie voor de X-Men liefhebber. Veel karakters uit de comics komen aan bod en in het eerste seizoen zijn ook al veel van de grote verhaallijnen aan bod gekomen. Ook vond ik het erg gaaf om in flashbacks de originele X-Men uit de eerste X-Men comic te zien, met een nog menselijke Beast en Iceman die meer op een sneeuwpop met laarzen lijkt.  |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |