|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 4 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Vrijdag 6 Februari 2009, 21:31u |
|
|
|
|
| Stargate: Universe (2009 - ????)
| |
| Stargate Universe is de titel van een sciencefictionserie die onderdeel uitmaakt van de Stargate-franchise. De serie zal de derde tv-serie in deze franchise zijn. Stargate Universe begint met mysterie van het negende chevron, wanneer het team terecht komt op het ruimteschip van de Alteranen. Dit ruimteschip, The Destiny, was een groots experiment dat nooit is voltooid. Het team moet zien te overleven op de The Destiny wanneer blijkt dat het niet mogelijk is om terug te keren naar de aarde. Tijdens de serie neemt het ship het team mee naar de werelden met stargate's. Niet omdat ze dit willen, maar omdat dit de oorspronkelijke missie was van het schip.
| | Cast:
Everett Young - Justin Louis (Durham County, 24, CSI: Miami)
Eli Wallace - David Bleu (Ugly Betty, Veronica Mars, Dirt)
Matthew Scott - Brain J. Smith
Ronald Greer - Jamil Walker Smith (Bones, The X-Files)
Nicholas Rush - Robert Carlyle (The Last Enemy, Born Equal)
Bedacht door:
Brad Whright (Poltergeist: The Legacy, Stargate SG-1)
Robert C. Cooper (Stargate SG-1, Stargate: Atlantis)
|
Externe links:
TVRage.com
IMDb
Officiele site
Gateworld
Trivia:
- Oorspronkelijk werd het verhaal als een bioscoopfilm bedacht. Toen bleek dat een film geen realistische optie was, werd het verhaal tot een serie bewerkt.
- Universe staat los van SG-1 en Atlantis.
- Stargate Atlantis is stop gezet omdat het volgens de producten niet mogelijk is om 2 Stargate series tegelijk te produceren. Veel fans zijn hier boos over.
| | Clip 1:
| Clip 2:
|
|
|
_________________ ''There's only one way to deal with burning an asset: Johnny Walker Black.'' - Casey (Chuck) |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 6 Februari 2009, 21:35u |
|
|
|
Op deze site kun je lezen waar de serie precies over gaat. Helaas kon ik vanwege het copyright de tekst niet op de site zetten . |
|
_________________ ''There's only one way to deal with burning an asset: Johnny Walker Black.'' - Casey (Chuck) |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 6 Februari 2009, 21:40u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 2703 |
| Woonplaats: Boskoop |
|
|
 |
 |
 |
|
die tweede clip lijkt wel alsof het een parodie is...
En volgens mij mag je wel de tekst in je eigen verwoording neerzetten.. |
|
_________________ volgt momenteel:
Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 6 Februari 2009, 22:46u |
|
|
| Fer-D |
|
|
 |
| Berichten: 798 |
| Woonplaats: Goes. |
|
|
 |
 |
 |
|
Gateworld.net is een goede en zeer betrouwbare nieuwsbron.
Ik meld 't maar even. |
|
_________________ Kijkt op het moment:
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Volgend(e) "project(en)":
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01) |
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 6 Februari 2009, 23:14u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| is inderdaad een goede site voor stargate info, niet alleen voor Universe |
|
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 7 Februari 2009, 00:05u |
|
|
|
Zo probleem opgelost. Tekst maar even in ''eigen'' woorden overgenomen . |
|
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 7 Februari 2009, 00:28u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
nice  |
|
en wacht op:
|
|
|
Geplaatst: Maandag 9 Maart 2009, 00:27u |
|
|
|
| Het tweede filmpje is een scene uit de SG1 reeks wanneer ze scriptbesprekingen aan het doen zijn voor de show wormhole xtreme. Het idee was om jongere acteurs te gebruiken voor de reeks. |
|
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 10 Maart 2009, 00:18u |
|
|
| whiztler |
|

|
 |
| Berichten: 105 |
| Woonplaats: Hofstad |
|
|
 |
 |
 |
|
| Akumakun zei: |
| Het tweede filmpje is een scene uit de SG1 reeks wanneer ze scriptbesprekingen aan het doen zijn voor de show wormhole xtreme. Het idee was om jongere acteurs te gebruiken voor de reeks. |
Gelukkig, anders was deze 3e versie gedoemd te mislukken. Zie wel heel erg uit naar deze serie. Nadat SGA werd gekilled (onbegrijpelijk) viel er een gat voor de SciFi fans. BSG is ook al bijna ten einde. |
|
_________________ Dexter | Defying Gravity | SG Universe | The Good Wife | SOA | House |
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 10 Maart 2009, 01:20u |
|
|
|
Star Trek TOS = Stargate
Star Trek TNG = Stargate SG-1
Star Trek: Deep Space Nine = Stargate Atlantis
Star Trek: Voyager = Stargate: Universe |
|
|
Geplaatst: Dinsdag 10 Maart 2009, 11:25u |
|
|
| whiztler |
|

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Kelder zei: |
Star Trek TOS = Stargate
Star Trek TNG = Stargate SG-1
Star Trek: Deep Space Nine = Stargate Atlantis
Star Trek: Voyager = Stargate: Universe |
Ben ik het niet mee eens. Heb je beide series wel gezien? Uitgangspunt en doelstelling zijn totaal verschillend. Zelfs de doelgroep is niet hetzelfde. Hoe heb de deze conclusie bereikt? |
|
_________________ Dexter | Defying Gravity | SG Universe | The Good Wife | SOA | House |
|
|
|
Geplaatst: Zondag 15 Maart 2009, 17:39u |
|
|
|
| Ik heb vrijwel alles van beide franchises gezien hoor, ik weet ook wel dat het geen kopie is, maar het is natuurlijk wel frappant dat deze nieuwe serie een schip is dat verdwaald en contact verliest met de aarde en een weg terug moet gaan vinden... Dat de Atlantis serie op een station ergens ver weg in de ruimte net als ST:DSN, en dat SG:SG1 een zwik nieuwe acteurs zijn met het zelfde concept als in de film net als ST:TNG t.o.v. ST:TOS is dan gewoon een leuke bijkomstigheid. Ik heb het overigens niet zelf verzonnen dus ik ben niet de enige die het ziet, ook op gateworld wordt deze serie wel eens gekscherend aangeduid met de naam Star Gate:Voyager. |
|
|
Geplaatst: Zondag 15 Maart 2009, 20:48u |
|
|
| Fer-D |
|
|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Ja, en de serie wordt ook wel eens Stargate:90210(of zo iets) genoemd.
BOEIEND!?
De serie is nog niet eens uit, er is zelfs nog niet eens een pilot uitgelekt. Ik snap werkelijk niet hoe je al je vooroordelen klaar kan hebben. Ja, de serie heeft misschien wat weg van een aantal andere series. Is dat niet met elke serie zo?
Heeft Life en The Mentalist niet veel weg van House? Heeft Bones niet veel weg van CSI? Heeft Moonlight niet veel weg van Angel? Deze lijst kan ongelooflijk lang doorgaan, maar besef wel dat vrijwel elke serie die ik hierboven vernoemt hebt een ongelooflijk succes is/was. |
|
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01) |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 21 Maart 2009, 01:29u |
|
|
| whiztler |
|

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Volgens TV-Forecast iPhone app staat de eerste uitzending gepland voor vr 2 okt. Nog 195 daagjes wachten dus. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 21 Maart 2009, 13:05u |
|
|
| Fer-D |
|
|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01) |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
|
|
|
|  |