Waardering
| Gemiddelde waardering : 7.2 |
Laagste waardering : 4 |
| Gemiddelde waardering : 7.2 |
Laagste waardering : 4 |
| Being Human (2008 - ????) | ||
![]() | In Being Human delen 3 vrienden een appartement. Om het bijzonder te maken, zijn deze drie vrienden niet de doorsnee medemens, maar is de een een weerwold, de tweede een vampier en de derde een geest. Deze drie personen vinden dus genoeg uitdagingen om het dagelijks leven door te brengen. | |
Cast: John Mitchell - Guy Flanagan George Sands - Russell Tovey (Little Dorrit) Annie - Andrea Riseborough (Party Animals, The Devil's Whore) Herrick - Adrian Lester (Hustle, Girlfriends) Eleanor - Nathalie Armin Seth - Dylan Brown (The Bill) Rory - Huw Davies Julia - Claire Foy (Little Dorrit) Peter - Will Irvine Lauren - Dominique McElligott (Raw, On Home Ground) Cathy - Zara Ramm Bedacht door: Toby Whithouse (No Angels) | Externe links: Officiele BBC site Trivia: | |
Trailer: | Annie's prequel: |
Amarinth schreef:Ik heb dit weekend net de pilot en de eerste episode gezien en dit is zeker een serie die ik een tijdje ga volgen.
Het is wel jammer dat ze Mitchell hebben vervangen - de nieuwe acteur komt in mijn ogen toch iets ongeloofwaardiger over dan degene in de pilot.
Maar de vervangster van Annie vind ik juist weer een enorme verbetering. Het accent was toch iets te diep om de serie zonder ondertitels te volgen, en helaas kunnen we hier BBC 3 niet ontvangen.
Zit in ieder geval met smart te wachten op aflevering 2
de vampier gaat terug naar de groep.. en het spook begint (naar)geestig te wordenDanny Cohen, Controller BBC Three said "'I'm thrilled that we are re-commissioning Being Human. It's hugely popular with young viewers and earned great critical acclaim at the same time. It's also a very important staging-post in the successful development of home-grown young drama on BBC Three."
Ben Stephenson, Controller BBC Drama Commissioning added: "I am very excited Being Human is returning for a second series. It's a distinctive modern series that has captured the imagination of the BBC Three audience in terms of strong viewer loyalty and critical acclaim, signalling a real breakthrough for drama on the channel."
Rob Pursey, Executive Producer for Touchpaper Television says: "We already have some very exciting, very dark new stories up our sleeves, so we're delighted to have the opportunity to make a second series of Being Human. BBC Three has been a brilliant platform for us to mount an unusual and ambitious drama."
Maxx schreef:Ik kijk blijkbaar met andere ogen als jullie, want de eerste aflevering 'blew me away'.
Maxx schreef:Goed nieuws overigens voor de fans, want een tweede seizoen is goedgekeurd voor productie.
Keer terug naar Sci-Fi \ Fantasy \ Horror
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten