Being Human

In dit forum staan alle Science Fiction-, fantasy- en horrorseries.

Being Human

Berichtdoor feolener » 28 jan 2009 18:25

Being Human (2008 - ????)

Afbeelding

In Being Human delen 3 vrienden een appartement. Om het bijzonder te maken, zijn deze drie vrienden niet de doorsnee medemens, maar is de een een weerwold, de tweede een vampier en de derde een geest. Deze drie personen vinden dus genoeg uitdagingen om het dagelijks leven door te brengen.

Cast:

John Mitchell - Guy Flanagan
George Sands - Russell Tovey (Little Dorrit)
Annie - Andrea Riseborough (Party Animals, The Devil's Whore)
Herrick - Adrian Lester (Hustle, Girlfriends)
Eleanor - Nathalie Armin
Seth - Dylan Brown (The Bill)
Rory - Huw Davies
Julia - Claire Foy (Little Dorrit)
Peter - Will Irvine
Lauren - Dominique McElligott (Raw, On Home Ground)
Cathy - Zara Ramm

Bedacht door:
Toby Whithouse (No Angels)

Externe links:
Officiele BBC site

Trivia:

Trailer:

Annie's prequel:
    volgt momenteel:
    Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
    en wacht op:
    Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood
    feolener
    Administrator

Het heeft wel wat..

Berichtdoor Amarinth » 03 feb 2009 0:53

Ik heb dit weekend net de pilot en de eerste episode gezien en dit is zeker een serie die ik een tijdje ga volgen.

Het is wel jammer dat ze Mitchell hebben vervangen - de nieuwe acteur komt in mijn ogen toch iets ongeloofwaardiger over dan degene in de pilot.
    Maar de vervangster van Annie vind ik juist weer een enorme verbetering. Het accent was toch iets te diep om de serie zonder ondertitels te volgen, en helaas kunnen we hier BBC 3 niet ontvangen.

Zit in ieder geval met smart te wachten op aflevering 2 :)
    Amarinth

Re: Het heeft wel wat..

Berichtdoor 50u1r34v3r » 06 feb 2009 10:44

Amarinth schreef:Ik heb dit weekend net de pilot en de eerste episode gezien en dit is zeker een serie die ik een tijdje ga volgen.

Het is wel jammer dat ze Mitchell hebben vervangen - de nieuwe acteur komt in mijn ogen toch iets ongeloofwaardiger over dan degene in de pilot.
    Maar de vervangster van Annie vind ik juist weer een enorme verbetering. Het accent was toch iets te diep om de serie zonder ondertitels te volgen, en helaas kunnen we hier BBC 3 niet ontvangen.

Zit in ieder geval met smart te wachten op aflevering 2 :)

Goed om te horen.
    Ik had de Pilot en de eerste twee afleveringen al gedownload maar ik heb nog geen tijd gehad om ze te kijken.
    Lost
    Prison Break
    Supernatural
    The 4400
    Heroes
    The X-Files
    Friends
    That 70's show
    Joey
    Two and a half men
    50u1r34v3r

Berichtdoor feolener » 06 feb 2009 20:55

ik ga de pilot ook maar eens opzoeken, ik ben wel benieuwd hiernaar.
    volgt momenteel:
    en wacht op:
    Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood
    feolener
    Administrator

Berichtdoor feolener » 12 feb 2009 23:19

gevonden :)

eerste ep heeft me nog niet volledig overtuigd..
    ga nog wel even verder kijken.. is op zich wel grappig en een beetje luchtig.
    volgt momenteel:
    en wacht op:
    feolener
    Administrator

Berichtdoor Fer-D » 13 feb 2009 17:22

Ik wacht jullie reacties nog even af voor me ik hier aan ga wagen. :P
    Kijkt op het moment:
    Crusade (S01)
    Life (S02)
    The Mentalist (S01)

Volgend(e) "project(en)":
    Robin Hood (S01)
    Hotel Babylon (S01)
    Fer-D

Berichtdoor Amarinth » 13 feb 2009 23:23

Heb inmiddels ep 2 en 3 ook gezien. Ik ben er nog niet helemaal uit, tis in ieder geval wel een vermakelijke serie en het heeft veel potentie. Dit Blijf ik zeker nog even volgen.

Ook trek ik mijn oorspronkelijke oordeel over de nieuwe acteur die Mitchell speelt in, hij kan niet tippen aan de acteur in de pilot, maar hij voelt in ieder geval niet meer aan als een verdwaalde buitenlander.

Oh en btw de pilot is heel anders dan de eerste 3 episoden (afgezien van George zijn alle acteurs verschillend) dus voor een indruk van de serie zou ik ook ep 1 meepakken. :duim2:
    Amarinth

Berichtdoor feolener » 24 feb 2009 0:03

net 4 gezien.. nu gebeurde er toch meer in hun directe omgeving. en een preview van volgende week, dat beloofd toch wel spannend te worden
    de vampier gaat terug naar de groep.. en het spook begint (naar)geestig te worden
    volgt momenteel:
    en wacht op:
    feolener
    Administrator

Berichtdoor Maxx » 01 maart 2009 0:00

Net de eerste aflevering gezien en toen jullie reacties gelezen. Ik kijk blijkbaar met andere ogen als jullie, want de eerste aflevering 'blew me away'. Ben erg benieuwd naar de volgende afleveringen, maar als ik de eerste aflevering een cijfer zou moeten geven, dan zou dat een vette 9 zijn.

Die pilot waar jullie het over hebben (met andere acteurs) heb ik niet gezien. Eens kijken of ik die kan vinden om een vergelijking te doen.
    "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse)
    Maxx
    Administrator

Berichtdoor Maxx » 01 maart 2009 12:32

Net ook de pilot gekeken. Ook erg goed, maar nog iets donkerder gefilmd, iets meer low-budget. De acteurs in S01E01 vond ik persoonlijk fijner om naar te kijken dan degenen in de pilot.

Goed nieuws overigens voor de fans, want een tweede seizoen is goedgekeurd voor productie.

Danny Cohen, Controller BBC Three said "'I'm thrilled that we are re-commissioning Being Human. It's hugely popular with young viewers and earned great critical acclaim at the same time. It's also a very important staging-post in the successful development of home-grown young drama on BBC Three."

Ben Stephenson, Controller BBC Drama Commissioning added: "I am very excited Being Human is returning for a second series. It's a distinctive modern series that has captured the imagination of the BBC Three audience in terms of strong viewer loyalty and critical acclaim, signalling a real breakthrough for drama on the channel."

Rob Pursey, Executive Producer for Touchpaper Television says: "We already have some very exciting, very dark new stories up our sleeves, so we're delighted to have the opportunity to make a second series of Being Human. BBC Three has been a brilliant platform for us to mount an unusual and ambitious drama."
    "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse)
    Maxx
    Administrator

Berichtdoor Amarinth » 01 maart 2009 22:03

Maxx schreef:Ik kijk blijkbaar met andere ogen als jullie, want de eerste aflevering 'blew me away'.

Hehe, tja, ik ben gewoon vrij kieskeurig als het aankomt op series en films en hoewel er veel zijn die ik 'wel aardig' vind, zijn er maar weinig die ik echt goed zou noemen. Ik vel dus meestal pas een oordeel na een flink aantal afleveringen. :think:

Nu ik echter vorige week deel 5 heb gezien en ongeduldig zit te wachten op deel 6 (wordt 'n spannende ontknoping) denk ik dat ik deze serie toch maar toe ga voegen aan mijn lijstje van favorieten. Deze mag van mij nog wel een tijdje mee. :duim2:

Maxx schreef:Goed nieuws overigens voor de fans, want een tweede seizoen is goedgekeurd voor productie.

Echt goed nieuws, zeker omdat seizoen 1 alweer bijna afgelopen is. Althans aan het einde van afl. 5 werd in ieder geval aflevering 6 als de 'ontknoping' aangekondigd.
    Amarinth

Berichtdoor Maxx » 01 maart 2009 23:32

Ja, veel BBC-series bestaan maar uit 6 afleveringen per seizoen. Zal wel met het budget te maken hebben.
    Maxx
    Administrator

Berichtdoor matthijsvr » 03 maart 2009 9:27

nope met de studio's dit jaar zijn ze alle studio's bij de BBC aan het verbouwen, dus daarom dit seizoen een beetje een magere input van het eiland.
    Afbeelding
    volgt:
    Heroes(S4) Burn Notice (S2) chuck(S2) Knight rider 2008 (S1) Lost (S5) 24 (S7) Being Human (S1) Legend of the seeker(S1)
    Leverage(S1)
    matthijsvr

Berichtdoor feolener » 03 maart 2009 21:00

dat is goed nieuws.. dus volgend seizoen hebben we meer eps per seizoen?
    volgt momenteel:
    en wacht op:
    feolener
    Administrator

Berichtdoor feolener » 28 maart 2009 19:10

net de laatste ep gekeken van s1.. best wel een cliffhanger eigenlijk..
    volgt momenteel:
    en wacht op:
    feolener
    Administrator

Volgende

Keer terug naar Sci-Fi \ Fantasy \ Horror