SerieJunkies.nl

SerieJunkies.nl Serie Index TV-Gids Actieve Onderwerpen Portal Gebruikerslijst Zoeken Inloggen Registreren
Menu

Mijn gegevens
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Onthoud mij

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Nog geen account?
Meld je GRATIS aan

Wie is er online?

Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 6 Gasten

Geregistreerde gebruikers: Geen

[ Bekijk complete lijst ]

Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u

Zoeken

Geavanceerde zoekopdracht

Statistieken
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess

De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen

Symbaloo
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen    
SerieJunkies.nl » Drama » Ally McBeal
BerichtGeplaatst: Vrijdag 16 Maart 2007, 23:57u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Ally McBeal (1997)

Ally McBeal volgt een jonge alleenstaande advocate in haar privéleven en werk.

Cast:

Ally McBeal - Calista Flockhart
Richard Fish - Greg Germann (Ellen, Ned and Stacey)
Elaine Vassal - Jane Krakowski (30 Rock)
John Cage - Peter MacNicol (24, Numb3rs, Chicago Hope)
Georgia - Courtney Thorne-Smith (According to Jim, Melrose Place, LA Law)
Vonda Shepard - Vonda Shepard
Nell Porter - Portia de Rossi (Arrested Development)
Judge Seymour Walsh - Albert Hall (Thief, 24, Brimstone, Matlock)

Bedacht door - David E. Kelley (Boston Legal, Boston Public, Chicago Hope, LA Law)

Trivia:
  • Om de kijkcijfers te verbeteren werd Robert Downey Jr. aan het begin van seizoen 4 ingehuurd om Ally's liefje te spelen. Bedenker David E. Kelley maakte plannen om de twee aan het eind van het seizoen te laten trouwen. Toen werd Downey Jr. gearresteerd vanwege drugsbezit. Ondanks bezwaren van Kelley ontsloeg Fox Downey Jr. en Kelley moest het einde van het seizoen herschrijven en alle referenties aan dit huwelijk uit eerdere afleveringen knippen.
  • Bedenker David E. Kelley head eigenlijk Bridget Fonda in gedachten voor de rol van Ally McBeal.

Externe links:
TVRage.com
FOX

Ally McBeal intro:

Een gedeelte van de cast danst op Barry White:

Bookmark and Share
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van Maxx Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

BerichtGeplaatst: Zaterdag 17 Maart 2007, 01:00u Reageren met citaat
RomeoX
Administrator

Ook afkomstig uit Ally McBeal:

Ally & The Dancing Baby:

Dancing Baby CGI:

Amy Castle als jonge Ally McBeal:

En wie is Amy Castle dan:
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van RomeoX Stuur privébericht Website bekijken

BerichtGeplaatst: Zaterdag 17 Maart 2007, 01:07u Reageren met citaat
RomeoX
Administrator

Ik heb de serie nooit gezien maar ik ben eigenlijk best benieuwd. Iemand die de serie wel kent?
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van RomeoX Stuur privébericht Website bekijken

BerichtGeplaatst: Zaterdag 17 Maart 2007, 01:23u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

[inside humor]
Wat geweldig, Rom! Zo komen we toch uiteindelijk altijd weer terug bij het goede ouwe #Muisje, hè! Everything is connected!
[/inside humor]

RomeoX zei:
Ik heb de serie nooit gezien maar ik ben eigenlijk best benieuwd. Iemand die de serie wel kent?

Ik heb losse afleveringen gezien, maar heb het nooit echt gevolgd. Van wat ik ervan gezien heb, was Ally McBeal min of meer de vrolijke en nog iets meer stuntelende versie van Meredith Grey (Grey's Anatomy) werkend bij een groot advocatenkantoor.

Mijn collega darLin vertelde een keer dat dit een van haar favoriete series was, dus ik hoop dat ze binnenkort hier wat over kan vertellen.
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van Maxx Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

BerichtGeplaatst: Zaterdag 17 Maart 2007, 01:41u Reageren met citaat
RomeoX
Administrator

Ik kreeg inderdaad een beetje een GA gevoel bij de beelden, en aangezien die serie momenteel toch wel mijn nummer 1 serie is was mijn nieuwsgierigheid gewekt. Smile

BerichtGeplaatst: Donderdag 29 Maart 2007, 13:21u Reageren met citaat
kim
Gast

dat waren nog eens tijden...het begin van de vrouwenavond dinsdagavond van net 5
eerst ally mc beal...en dan sex and the city.
soms verlang ik er echt nog naar terug!

wat een serie was dat....idd een beetje als grey's alleen dan zo af en toe van die absurde dingen erin...zoals de biscuit...met barry white...echt waar...en natuurlijk robert downey jr....geweldig....

dit is trouwens wel het beste filmpje van ally

Edit Maxx: Ik heb even je link aangepast. Er kunnen hier namelijk gewoon filmpjes worden geplaatst, dus doorlinken naar YouTube is niet nodig.

BerichtGeplaatst: Donderdag 29 Maart 2007, 17:36u Reageren met citaat
RomeoX
Administrator

Whehe nou ik ben verkocht hoor, deze dvd-set komt er. En wat ziet mijn oog? Lucy Liu??!

Aanbidden als dat al geen reden genoeg is...

BerichtGeplaatst: Donderdag 29 Maart 2007, 18:53u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Het filmpje stond ook al in de openingspost, Kim. Ik vond dat inderdaad ook erg grappig, vooral het einde.
En Lucy Liu is idd erg cool. Ik dacht dat ik die ook wel bij de cast had genoemd, maar niet dus.

BerichtGeplaatst: Donderdag 29 Maart 2007, 23:06u Reageren met citaat
RomeoX
Administrator

Nou ik heb de box net besteld, ik ben benieuwd. Kom er voorlopig nog niet aan toe denk ik maar dan heb ik hem maar vast.

BerichtGeplaatst: Donderdag 29 Maart 2007, 23:55u Reageren met citaat
RomeoX
Administrator

Ik vond dit ook wel een erg leuk fragment:

BerichtGeplaatst: Vrijdag 30 Maart 2007, 02:19u Reageren met citaat
kim
Gast

Maxx zei:
Het filmpje stond ook al in de openingspost, Kim.

zoals ik al melde heeft het forum vandaag bij mij kuren...dus ik kreeg dat filmpje niet te zien.....sorry!

BerichtGeplaatst: Zaterdag 31 Maart 2007, 20:42u Reageren met citaat
RomeoX
Administrator

Nou hij is binnen:

BerichtGeplaatst: Zondag 1 April 2007, 14:20u Reageren met citaat
RomeoX
Administrator

Ik heb zojuist de pilot bekeken. Die was wel leuk, maar ik moet er nog even een beetje inkomen. Karakters wat beter leren kennen enzo. Er zaten wel grappige momenten in.

BerichtGeplaatst: Maandag 2 April 2007, 00:58u Reageren met citaat
kim
Gast

RomeoX zei:
Nou hij is binnen:

die wil ik ook graag hebben...na ja over een paar maanden ben ik jarig

BerichtGeplaatst: Zaterdag 14 April 2007, 20:20u Reageren met citaat
darLin

Ja natuurlijk wil ik wel wat over de serie vertellen Maxx!! (buddy van me Knipoog )
Dit is inderdaad een van mijn favoriete series allertijden.... Wel moeilijk om er zo even een samenvatting van uit mijn mouw te schudden. Eigenlijk moet je er gewoon zelf naar kijken! Het is een hele gekke serie, met onzettend veel leuke karakters, muziek, rare fantasieen etc. etc. 't is gewoon grappig (het neurotische gedrag van Ally, de 'Fish-isms' van Richard Fish (de baas) ), soms pijnlijk (Elaine en haar constante vraag om aandacht), een beetje sexy (het kerst-optreden van Ally, Ling die Richard 'haar' geeft), zielig (ja dat kan ik niet verklappen....:-p). Je zou bijna willen dat je ook daar werkt Smile. En als ik die fragmentjes zie, wil ik de serie eigenlijk weer opnieuw kijken! Aanradertje dus. Dit was trouwens ook de eerste serie die ik samen met mijn vriendje helemaal heb gekeken. Hierdoor zijn we series gaan kijken. Ik had deze op tv al gezien.... maar wilde 'm dus graag aan Tom laten zien. Met succes! Hihi. t is ook geen echte vrouwenserie, zoals sommigen misschien denken...

ohw en inderdaad, de eerste paar afleveringen is het even 'inkomen'. Dit is echt een serie waarbij je de karakters moet leren kennen.
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van darLin Stuur privébericht

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen