|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 4 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 4 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Dinsdag 13 Januari 2009, 23:30u |
|
|
|
|
_________________ ''There's only one way to deal with burning an asset: Johnny Walker Black.'' - Casey (Chuck) |
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 13 Januari 2009, 23:31u |
|
|
|
|
_________________ ''There's only one way to deal with burning an asset: Johnny Walker Black.'' - Casey (Chuck) |
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 14 Januari 2009, 00:10u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
Paar goede acteurs in deze cast. Ben wel benieuwd naar deze serie.
De serie begint overigens op 8 april en heeft een eerste seizoen van 10 afleveringen (maar dat kan worden uitgebreid als ABC de serie oppikt). |
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 14 Januari 2009, 00:26u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 2703 |
| Woonplaats: Boskoop |
|
|
 |
 |
 |
|
| eerst maar eens even een keertje de trailer checken.. detectives zijn 'lastig' om over 1 kam te scheren.. zit veel verschil in, sommige zijn erg goed, terwijl anderen nou niet echt golden globe materiaal is. |
|
_________________ volgt momenteel:
Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 14 Januari 2009, 18:49u |
|
|
| Fer-D |
|
|
 |
| Berichten: 798 |
| Woonplaats: Goes. |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ben geneigd om te zeggen: Heh, weer al! Maar ik zal het toch maar een kansje gunnen. |
|
_________________ Kijkt op het moment:
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Volgend(e) "project(en)":
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01) |
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 14 Januari 2009, 18:59u |
|
|
|
| Wat ik van het verhaal heb begrepen is het wel een ander soort detective en niet 1 die in de trent past van CSI, Bones en ga zo maar door. Volgens mij gaat het meer over de geheimen die de agenten onder elkaar hebben. |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 14 Januari 2009, 20:02u |
|
|
| Fer-D |
|
|
 |
| Berichten: 798 |
| Woonplaats: Goes. |
|
|
 |
 |
 |
|
| Zou interessant kunnen zijn. Maar hopen dat ze het goed aanpakken dan. |
|
_________________ Kijkt op het moment:
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Volgend(e) "project(en)":
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01) |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 11 April 2009, 18:16u |
|
|
|
Eerste aflevering gezien en het lijkt me wel ok, politieseries zijn niet zo m'n ding maar ik zie hier toch al meerdere originele invalshoeken en het is zeker geen CSi-achtige serie.
Goeie cast ook, ik blijf het nog ff volgen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 30 Mei 2009, 10:32u |
|
|
|
Pas net de eerste aflevering gezien (terwijl net bekend is dat de serie alweer gecanceled is) en het is eigenlijk best wel leuk. Maar helaas, de titel mag wel weer veranderd worden in 2009-2009  |
|
|
Geplaatst: Maandag 1 Juni 2009, 20:43u |
|
|
|
| Iemand ook de reden waarom deze serie afgebroken is? |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 1 Juni 2009, 21:13u |
|
|
|
Tja, het zullen wel weer de kijkcijfers zijn geweest. Veel scripted series halen het eerste jaar niet. Reality TV houdt de zapper makkelijker vast zullen we maar denken. Met de crisis als excuus zijn de zenders ook flink aan het afdingen, en kiezen soms gewoon series die goedkoper zijn.
Nog een paar afleveringen gezien, en hoewel het niet echt een komedie is heb ik toch een paar keer echt goed moeten lachen. Vooral Delahoy (Goldberg) samen met Banks (Perrineau) zijn zwaar geestig. Amber Tamblyn lijkt weinig veranderd sinds Joan of Arcadia. |
|
|
Geplaatst: Maandag 22 Juni 2009, 19:41u |
|
|
|
| Opgegeven toen ik hoorde dat het gecancelled werd, had toen nog maar een aflevering of 3 gezien en was niet volledig overtuigd dus de beslissing was snel gevallen. |
|
|
Geplaatst: Donderdag 3 September 2009, 21:57u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Vandaag de eerste 4 afleveringen gezien en vind het een erg goede serie. Als hij niet gecanceld was, was ik hem zeker blijven volgen. Nu dus nog maar 6 afleveringen te gaan.
| Kelder zei: |
| Nog een paar afleveringen gezien, en hoewel het niet echt een komedie is heb ik toch een paar keer echt goed moeten lachen. Vooral Delahoy (Goldberg) samen met Banks (Perrineau) zijn zwaar geestig. |
Ja, die vind ik ook super. Goldberg is sowieso een komisch genie, vond hem ook altijd geweldig in Friends en Joey. |
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 3 September 2009, 22:03u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 2703 |
| Woonplaats: Boskoop |
|
|
 |
 |
 |
|
| heb even twee filmpjes toegevoegd (die waren inmiddels wel vindbaar).. maar ik denk niet dat het mijn serie is... |
|
_________________ volgt momenteel:
Bleach, Eureka, Naruto, Sayuki
en wacht op:
Doctor Who, Castle, Fringe, Merlin, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Zondag 6 September 2009, 19:14u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Inmiddels 9 afleveringen gezien, dus nog maar 1 te gaan. Erg jammer dat deze serie zo snel is stopgezet, want het heeft alles: humor, mysteries, geloofwaardige karakters waar je echt mee meeleeft. Er waren dit jaar zo weinig goede nieuwe series en dan springt er eens eentje uit en dan wordt hij gecanceld.  |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
|
|
|
|  |