|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 16 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1806 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is mali76
De gebruikers hebben in totaal 23513 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Maandag 5 Januari 2009, 20:57u |
|
|
| feolener |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 2582 |
| Woonplaats: Boskoop |
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ volgt momenteel:
Bleach, Dollhouse, Fringe, Merlin, Naruto, Sarah Jane Adventures, Sayuki, Smallville, Stargate: Universe, Supernatural
en wacht op:
Castle, Doctor Who, Torchwood |
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 4 Maart 2009, 22:58u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
Hmmm, ik dacht dat ik al eens eerder op deze show had gereageerd, maar blijkbaar niet. Dit seizoen (nr. 13) voor het eerste de serie eens gevolgd. Leuk om lekker op de bank te hangen en dom te kijken. Shows duren anderhalf uur, maar kijken lekker weg. Vandaag 3 3/4 uur zitten kijken naar de laatste paar afleveringen.
In S13E08 wordt vanuit de studio teruggeblikt op de serie met de naar huis gestuurde dames. In S13E09 volgt dan de werkelijke ontknoping. In S13E10 wordt in 3 kwartier door de bachelor en de laatste twee dames nog eens teruggeblikt.
En deze laatste 3 kwartier ... echt een briljant staaltje reality TV! Jullie zullen de term flabbergasted wel kennen, maar ik kan jullie vertellen dat ik nog nooit iemand heb gezien die deze emotie zo geweldig toonde als een deelnemer aan deze show. Heerlijke TV! Ik moet daarbij zeggen dat een schrijver van Goede Tijden, Slechten Tijden geen beter plot had kunnen schrijven en soms had ik het idee dat het een beetje geregisseerd was. Aan de andere kant, als het geacteerd was, zou ik één persoon in ieder geval een Oscar-nominatie geven.
Wat een heerlijke avond was dit! |
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 5 Maart 2009, 22:50u |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 5 Maart 2009, 22:53u |
|
|
|
| Ik heb dit wel een aantal keer gekeken. Vond het wel grappig, maar alleen de finales vind ik echt leuk/spannend. Leuk als er niks anders op tv is. |
|
_________________ ''What's this supposed to be, the suite life of Zach and Cas?'' |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |