Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit subforum staan alle non-fictie shows.

Waardering

Er is nog niet gestemd

Login om te stemmen

Berichtdoor feolener » 05 jan 2009 19:57

The Bachelor (2002 - ????)

Afbeelding

The Bachelor is een reality TV dating game show, welke in 2002 voor het eerst werd uitgezonden. In deze show wordt er geprobeerd om 1 bachelor (vrijgezel) te koppelen aan één van de 25 beschikbare vrouwen. De bachelor kan natuurlijk niet in de eerste uitzending zeggen, doe mij die maar, dus gaan er een serie aan dates voorbij, waarbij hij kennis kan maken met iedere vrouw. Meestal valt er aan het einde van de uitzending één van de vrouwen af, waarbij zijn keuze uiteindelijk eenvoudiger moet worden.

Aan het einde van de show selecteerd de bachelor één van de overgebleven vrouwen waarmee hij een verdere relatie mee aan wil gaan. Soms komt hier een huwelijk of andere dergelijke relaties uit voort.

Cast:

1e bachelor - Alex Michel
2e bachelor - Aaron Buerge
3e bachelor - Andrew Firestone
4e bachelor - Bob Guiney
5e bachelor - Jesse Palmer
6e bachelor - Byron Velvick
7e bachelor - Charlie O'Connell
8e bachelor - Travis Lane Stork
9e bachelor - Prince Lorenzo Borghese
10e bachelor - Andy Baldwin
11e bachelor - Brad Womack
12e bachelor - Matt Grant
13e bachelor - Jason Mesnick

Bedacht door - Mike Fleiss (Superstar USA, The Bachelorette, High School Reunion)

Externe links:
VH1

Trivia:

Intro Bachelor 12:

Zijn ze nog samen? (spoiler?):
    volgt momenteel:
    Bleach, Castle, Fringe, Hawaii Five-0, Naruto, Nikita, Sayuki, Supernatural
    en wacht op:
    Doctor Who, Eureka, Falling Skies, Haven, Merlin, Sanctuary, Torchwood
    feolener
    Administrator

Lost op SerieJunkies.nl

Berichtdoor Maxx » 04 maart 2009 21:58

Hmmm, ik dacht dat ik al eens eerder op deze show had gereageerd, maar blijkbaar niet. Dit seizoen (nr. 13) voor het eerste de serie eens gevolgd. Leuk om lekker op de bank te hangen en dom te kijken. Shows duren anderhalf uur, maar kijken lekker weg. Vandaag 3 3/4 uur zitten kijken naar de laatste paar afleveringen.

In S13E08 wordt vanuit de studio teruggeblikt op de serie met de naar huis gestuurde dames. In S13E09 volgt dan de werkelijke ontknoping. In S13E10 wordt in 3 kwartier door de bachelor en de laatste twee dames nog eens teruggeblikt.

En deze laatste 3 kwartier ... echt een briljant staaltje reality TV! Jullie zullen de term flabbergasted wel kennen, maar ik kan jullie vertellen dat ik nog nooit iemand heb gezien die deze emotie zo geweldig toonde als een deelnemer aan deze show. Heerlijke TV! Ik moet daarbij zeggen dat een schrijver van Goede Tijden, Slechten Tijden geen beter plot had kunnen schrijven en soms had ik het idee dat het een beetje geregisseerd was. Aan de andere kant, als het geacteerd was, zou ik één persoon in ieder geval een Oscar-nominatie geven.

Wat een heerlijke avond was dit!
    "When it comes to matters of the heart, always follow your dick." --- Vince Masuka in Dexter
    Maxx
    Administrator

Berichtdoor Maxx » 05 maart 2009 21:50

Vanavond part 2 van de laatste Bachelor-aflevering gezien. Het was nu weer 6 weken later. Het volgende seizoen (begint in mei, meen ik) is The Bachelorrette en daarin zal een van mijn favoriete dames uit dit seizoen de hoofdrol spelen.

Voor de liefhebbers, hier de scene waar ik gisteren zo van genoot.

Let op het gezicht van de dame (Molly). Als dat niet flabbergasted is, dan weet ik het ook niet meer.

"When it comes to matters of the heart, always follow your dick." --- Vince Masuka in Dexter
    Maxx
    Administrator

Berichtdoor close2luna » 05 maart 2009 21:53

Ik heb dit wel een aantal keer gekeken. Vond het wel grappig, maar alleen de finales vind ik echt leuk/spannend. Leuk als er niks anders op tv is.
    ''There's only one way to deal with burning an asset: Johnny Walker Black.'' - Casey (Chuck)
    close2luna
    Moderator

Keer terug naar Talkshows \ Gameshows \ Reality \ Overig