|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 10 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1805 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is JewelMarkt
De gebruikers hebben in totaal 23508 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Zaterdag 8 November 2008, 12:28u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 24 November 2008, 21:32u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
| Gisteren de eerste twee pilot episodes gezien. Zoals ik al eerder ergens hier op het forum las is Crusoe een soort MacGyver. Op zich was het wel grappig en misschien bekijk ik binnenkort nog wel eens een deeltje. Ik had echter niet het must-see gevoel bij deze serie. |
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 24 November 2008, 22:37u |
|
|
|
| Ik vond zelf de pilot nog wel aardig, maar heb het ook opgegeven na een paar afleveringen. Ik denk dat ik het als twaalf jarig jochie wel leuk had gevonden. |
|
|
Geplaatst: Zondag 21 Juni 2009, 17:21u |
|
|
| Erqwando |
|
|
 |
| Berichten: 9 |
| Woonplaats: Middelburg |
|
|
 |
 |
 |
|
| Is dit een miniserie? Heeft hij maar 1 seizoen of zijn ze al bezig met een 2e seizoen? En als het maar 1 seizoen heeft, zit er dan ook een echt einde in dat hij weer terug in Engeland is bij zijn vrouw en zijn kinderen? |
|
_________________ Volgt momenteel: Prison Break, 24, Lost, OZ, Twin Peaks, Fresh Prince Of Bel Air, That 70's Show, The Cosby Show, Friends, Married With Children, The A-Team, Flodder & South Park |
|
|
|
Geplaatst: Zondag 21 Juni 2009, 19:24u |
|
|
| Fer-D |
|
|
 |
| Berichten: 798 |
| Woonplaats: Goes. |
|
|
 |
 |
 |
|
| Deze serie is naar mijn weten gecancelled, weet helaas niet over hoe het eerste en enige seizoen endigt. |
|
_________________ Kijkt op het moment:
Crusade (S01)
Life (S02)
The Mentalist (S01)
Volgend(e) "project(en)":
Robin Hood (S01)
Hotel Babylon (S01) |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |
|
|
|