Little Britain USA

In dit forum staan alle comedyseries en humoristische shows.

Little Britain USA

Berichtdoor Maxx » 29 sep 2008 20:51

Little Britain USA (2008)

Afbeelding

Little Britain USA is een komische televisieserie, bestaande uit een serie korte sketches. De serie wordt geschreven en gespeeld door Matt Lucas en David Walliams. Voor de Amerikaanse variant van de serie, hebben de heren wat typisch Amerikaanse karakters tot leven gebracht. Daarnaast zijn er een aantal van de favoriete karakters overgebracht uit de Britse serie.

Cast:

Diverse karakters - Matt Lucas (Popetown, Catterick, Little Britain)
Diverse karakters - David Walliams (Eastenders, Little Britain)
Voice over - Tom Baker (Monarch of Glen, Dr. Who, Little Britain)

Bedacht door - Matt Lucas (Popetown, Catterick, Little Britain) en David Walliams (Eastenders, Little Britain)

Officiële site: HBO

Trivia:

Little Britain USA - Behind the scenes:

Little Britain USA trailer:
"There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse)
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 29 sep 2008 21:23

Net de eerste aflevering gezien. Erg grappig. Ik heb de Britse variant nooit gezien, maar die moet ik nu ook even gaan checken. Het laatste stukje met de bodybuilders was echt super. Rosie O'Donnell was overigens de gastster van deze aflevering en de stukjes die voor een live publiek gefilmd zijn, waren geregisseerd door David "Ross" Schwimmer.

Het enige wat ik overigens minder vond, was het gelach. Ik weet niet of het gelach uit de studio was of ingeblikte lach, maar het irriteerde me een beetje.
"There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse)
Maxx
Administrator

Berichtdoor dude » 29 sep 2008 22:57

Ik heb het britse origineel wel gezien en dan is dit aardig, maar wel duidelijk een herhaling van zetten.
Mijn tip is om snel de oorspronkelijke serie te kijken en dan dit eens te gaan checken.
All-time top 10 (in random order)

* The Office
* The West Wing
* The Wire
* Veronica Mars
* The Sopranos
* Heroes
* Seinfeld
* Cold Feet
* Freaks and Geeks
* The Shield
dude