Inloggen   •  Registreren

Log mij automatisch in bij ieder bezoek.

Zoeken naar TV-Series in SerieJunkies

Uitgebreid zoeken

In dit forum staan alle actieseries, misdaadseries, thrillers en mysterie.

Waardering

Gemiddelde waardering : 8.2

Laagste waardering : 2
Hoogste waardering : 10
Aantal waardeerders : 74

Login om te stemmen

Berichtdoor Maxx » 21 feb 2007 21:34

24 (2001-2010)

Afbeelding

24 staat voor 24 uur, een dag in het leven van Jack Bauer. De serie wordt in 'real-time' uitgezonden. Elke aflevering duurt precies 1 uur (inclusief reclameblokken). Gedurende een aflevering zien we in real-time wat er gebeurt met Jack en zijn collega's van de Counter Terrorist Unit (CTU). Meestal moeten Jack en kornuiten een terroristische aanslag of een aanslag op de president zien te voorkomen.

Cast:

Jack Bauer - Kiefer Sutherland
Tony Almeida - Carlos Bernard (The Young and the Restless)
Chloe O'Brian - Mary Lynn Rajskub (Veronica's Closet, The Larry Sanders Show)
President David Palmer - Dennis Haysbert (The Unit)
Kim Bauer - Elisha Cuthbert (Are You Afraid of the Dark?)
Michelle Dessler - Reiko Aylesworth
Mike Novick - Jude Ciccolella
Bill Buchanan - James Morrison (Space: Above and Beyond)
Audrey RainesKim Raver - Kim Raver (Third Watch)
Wayne Palmer - D.B. Woodside (Buffy the Vampire Slayer)
Curtis Manning - Roger R. Cross (First Wave)

Externe links:
FOX
BBCi
24 Trailer

Bedacht door - Joel Surnow (Nowhere Man, Miami Vice)

Trivia:
  • Tijdens seizoen 5 heeft Kiefer Sutherland getekend voor nog 3 extra seizoenen.

24 Seizoen 8 Trailer:

Jack Bauer Action
Laatst bijgewerkt door Maxx op 29 nov 2009 12:10, in totaal 1 keer bewerkt.
Maxx
Administrator

Lost op SerieJunkies.nl

Berichtdoor Maxx » 15 maart 2007 0:41

Net aflevering 13 van 24 zitten kijken. Was weer zeer spannend. Jack kwam deze aflevering maar weinig voor, maar de andere gebeurtenissen spetterden van het scherm af.

Spoiler voor aflevering 13 van seizoen 6:
Het stuk waarin Martha Charles neersteekt was erg goed! En uiteindelijk heeft Charles zijn land dan toch nog gered van een oorlog met de Russen. En nu is het een kwestie van de bommen te onderscheppen. Ze hebben daar volgens die Russische ambassadeur nog ongeveer een uurtje voor.
Ik kan amper wachten tot de volgende aflevering! Helaas kan ik weinig anders. :roll:
Maxx
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 15 maart 2007 0:55

Ik loop enigzins achter nu met deze serie. Ik geloof dat ik 7 afleveringen heb gezien. Tot nu toe ben ik nog niet bijzonder onder de indruk.
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 01 apr 2007 21:31

CALIFORNIA (BBC Entertainment - 01 Apr 2007) Kiefer Sutherland confirmed reports today that he will be leaving the hit FOX TV show, '24'.

Amidst rumours of on-set feuds with directors and co-actors, the actor today walked out.

"Don't worry, " says FOX commisioner of drama April Sloof, "we will continue to air 24 as planned for the remainder of the season".

When asked about the future of the show, April replied: "I wouldn't get my hopes up [...] the shows ratings have dropped significantly over the past few months, and without [Kiefer] I can't see an improvement."

"[He] just got too violent, " co-star Mary-Lynn Rajskub claims. "Maybe he spent too much time playing [Jack] Bauer?"

Claims have already been made that Hollywood actor Ben Stiller will replace Kiefer in the next season of '24', and possibly the upcoming '24' feature length movie. Whether he will fill the role of the shows front-man, Jack Bauer is unkown.

Ik schrok even toen ik dit las. Toen bedacht ik me ineens welke datum het was. Vorig jaar werd op deze datum aangekondigd dat Jack Bauer zou voorkomen in een aflevering van Lost.
Maxx
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 01 apr 2007 22:27

Ben Stiller... yeah right :lol:
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 11 apr 2007 21:07

Net aflevering 17 van seizoen 6 gekeken, eindelijk weer eens een aflvering waar Jack een flink deel van de aflevering in de picture staat. En het einde van de aflevering belooft voor de laatste 7 uur van de dag meer Jack dan we dit seizoen hebben gezien. Eindelijk!
Maxx
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 11 apr 2007 22:04

Ik loop een heel eind achter met deze serie. Binnenkort maar eens een inhaalslag doen.
RomeoX
Administrator

Berichtdoor Maxx » 15 apr 2007 11:03

Ik ben gisteren naar de improv-show van Boom Chicago geweest. De show heette "Me, MySpace and IPod" en ging voornamelijk over "nieuwe" technieken als MP3's, mobiele telefoons, internetdating en Hyves. Tijdens de show deden de acteurs een improv-stukje over 24. Eén van de leden werd de zaal uitgestuurd en de andere acteurs vroegen suggesties aan het publiek voor locaties, handelingen, personen en voorwerpen. Vervolgens kwam de weggestuurde acteur terug als Jack Bauer en begon hij zijn interrogation van één van de andere acteurs, die hem leidde tot de locatie van een agent die hem weer leidde tot het mastermind achter de hele operatie was. Dit was (een suggestie vanuit het publiek) Paris Hilton. Erg leuk gedaan. De show is overigens zowiezo aan te raden.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 18 apr 2007 21:29

Net S06E18 gezien. Eindelijk begint het weer een beetje de Jack-show te worden en ik heb het idee dat het vanaf volgende week weer echt los gaat!
Maxx
Administrator

Berichtdoor feolener » 18 apr 2007 22:04

is seizoen 6 al in Nederland op tv geweest, of was dit 5?
feolener
Administrator

Berichtdoor Maxx » 19 apr 2007 6:06

Geen idee. Zet eens in een spoiler waar het laatste seizoen over ging?
Maxx
Administrator

Berichtdoor feolener » 19 apr 2007 18:21

jeetje, daar vraag je me wat..

gifgas en de president die met een duistere groep samenspeelde, oh ja en voormalig president palmer die neergeschoten werd

ik weet het, erg kort door de bocht..
feolener
Administrator

Berichtdoor Maxx » 19 apr 2007 18:52

Dat was seizoen 5, het beste seizoen tot nu toe.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 27 apr 2007 9:36

Zoals ik al eerder zei, de Jack Bauer-show is weer begonnen. S06E19 was dan ook weer een sterke aflevering. Toch had de storyline omtrent Jack van mij nog wel wat uitgebreider gemogen en wat verder verspreid worden over de afleveringen. De makers schijnen wel erg veel verhaaltjes in deze dag te willen proppen. Mijn favoriete storyline op het moment zijn de politieke en persoonlijke gebeurtenissen rondom Karen en Bill.
Maxx
Administrator

Berichtdoor Maxx » 01 mei 2007 17:15

S06E20 was weer een beetje te weinig actie naar mijn mening. Nog 4 te gaan, laten we hopen dat die veel actie bevatten.
Maxx
Administrator

Volgende

Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie