|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 5 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 5 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess
De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Zondag 7 September 2008, 18:52u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Zondag 7 September 2008, 18:58u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5601 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
| Eerste deel net gezien en het was best goed voor een pilot. Ik las later dat één van de schrijvers van The Shield de serie heeft bedacht en op zich valt het daar ook wel mee te vergelijken, ook al zit deze serie aan de andere kant van de wet (nou ja ...). Verder naast de in de openingspost genoemde acteurs, ook veel andere bekende koppen, zoals Sprague Grayden (Jericho), Mitch Pileggi (The X-Files) en Drea de Matteo (Sopranos, Joey). |
|
_________________ "There are 3 flowers in a vase. The third flower is green." - Adelle DeWitt (Dollhouse) |
|
|
|
Geplaatst: Zondag 3 Mei 2009, 21:26u |
|
|
|
| net het eerste seizoen uitgekeken, toffe serie, goeie muziek, een kmein beetje voorspelbaar maar zeer genietbaar. |
|
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 16 Mei 2009, 13:59u |
|
|
|
| Nooit gedacht dat ik deze serie top zou vinden. Maar zit erg goed verhaal in en sommige rollen worden erg goed gespeeld. Op naar Seizoen 2 ! |
|
_________________ Tjsak! Dennis
Ik volg teveel series om in 255 tekens te kunnen noteren
Ik kijk niet: 24, The Unit |
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 11 Juli 2009, 16:52u |
|
|
|
Zeeeeeeer aangenaam verrast door deze topper!!!
Ijzersterke casting, prachtige personages, en een zeer pakkende verhaallijn.
Smaakt naar meer! |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 27 Juli 2009, 02:50u |
|
|
|
Nog 1 aflevering te gaan. Deze is goed meegevallen. Ik ben benieuwd hoe ze eerste seizoen gaan eindigen, het zal voor morgen zijn.  |
|
_________________ 'You can't separate peace from freedom because no one can be at peace unless he has his freedom.'
http://www.leegstand.co.nr/ |
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 9 September 2009, 13:27u |
|
|
| gnoothi |
|

|
 |
| Berichten: 60 |
| Woonplaats: Beerse |
|
|
 |
 |
 |
|
| joepie ze zijn aan het tweede seizoen begonnen. |
|
_________________ Just when I think I'm out they pull me back in |
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 17 September 2009, 22:13u |
|
|
|
Jep, hier kijk ik ook naar uit. Ik ga nog beetje wachten zodat ik een kijk "rush" kan houden.
 |
|
_________________ 'You can't separate peace from freedom because no one can be at peace unless he has his freedom.'
|
|
|
Geplaatst: Zondag 20 September 2009, 14:21u |
|
|
| gnoothi |
|

|
 |
| Berichten: 60 |
| Woonplaats: Beerse |
|
|
 |
 |
 |
|
Blijkbaar heb je dezelfde instelling als ik, ik wacht ook liever
Leuk om te lezen dat ik niet de enige "freak" ben.
Ik spaar zoveel mogelijk afleveringen (een volledig seizoen) en dan kijk ik die op twee of drie dagen uit.  |
|
_________________ Just when I think I'm out they pull me back in |
|
|
|
Geplaatst: Zondag 20 September 2009, 16:26u |
|
|
|
Idd, my style.... Net een lange film  |
|
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 21 November 2009, 15:38u |
|
|
|
Precies! daarom volg ik ook zga niks via kabel, zit je er net in ...Reclame, denk je dat t net spannend wordt.... "gaan we volgende week naar aflevering 2 kijken, nee idd, even wachten en dan een aantal afleveringen na elkaar kijken..
Ja ik had deze serie ook klaarstaan, maar ik was niet overtuigd om eraan te beginnen, zal toch is de gok wagen  |
|
_________________ Volgt o.a:24,Battlestar Galactica,Burn Notice,Californication,Castle,Eli Stone,Entourage,Farscape,Firefly,Flash Forward,Heroes,Lost,Penn & Teller's Bullshit,The Vampire Diaries,True Blood,V
En vele anime's |
|
|
|
Geplaatst: Dinsdag 19 Januari 2010, 00:15u |
|
|
|
Vanavond seizoen 2 uitgekeken, wat een fantastische serie is dit zeg, het sleept je echt helemaal mee.
Weet iemand wanneer seizoen 3 begint? |
|
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |