Waardering
| Gemiddelde waardering : 6.9 |
Laagste waardering : 4 |
| Gemiddelde waardering : 6.9 |
Laagste waardering : 4 |
| 90210 (2008) | ||
![]() | 90210 is een spin-off van de populaire serie "Beverly Hills, 90210" uit de jaren '90. In deze spin-off verhuisd het gezin Wilson naar Beverly Hills om een oogje te houden op de grootmoeder van de familie, Tabitha, een gewezen TV-ster die wel houdt van een drankje. De dochter en adoptiezoon van het gezin Wilson hebben aanvankelijk moeite om te wennen aan het rijke Beverly Hills, zeker als hun vader de baan van schoolhoofd op hun highschool aannneemt. Toch weten ze vriendschappen te sluiten met een groep jongeren uit Beverly Hills. | |
Cast: Annie Wilson - Shenae Grimes (Degrassi: The Next Generation, Naturally Sadie) Dixon Wilson - Tristan Wilds (The Wire) Erin “Silver” Silver - Jessica Stroup (Reaper) Naomi Clark - AnnaLynne McCord (Nip/Tuck, American Heiress) Ethan Ward - Dustin Milligan (Runaway) Navid Shirazi - Michael Steger (The Winner) Ryan Mathews - Ryan Eggold (Dirt, Out of Jimmy's Head) Debbie Wilson - Lori Loughlin (Full House, Summerland, In Case of Emergency) Harrison "Harry" Wilson - Rob Estes (Wome's Murder Club, Suddenly Susan, Melrose Place) Tabitha Wilson - Jessica Walter (Arrested Development, Saving Grace, Dinosaurs) Bedacht door - Rob Thomas (Veronica Mars, Cupid, Big Shots), Gabe Sachs (Freaks and Geeks, What About Brian) en Jeff Judah (Freaks and Geeks, What About Brian) | Trivia:
Externe links: CW | |
90210 teaser & interviews: | 90210 Meet the cast: |

mopech schreef:Heel benieuwd wie de vader is van Sammy!
Ik heb al iets gezien in een voorstukje waar de naam van de vader bekend wordt! Was ook wel te verwachten.
Waar ik maar net zin in heb...RomeoX schreef:Ik heb net de eerste aflevering gezien, en daar blijft het ook bij. Geen zin in deze serie. Maar ik keek eigenlijk vooral ook om Jenny Garth en Shannen Doherty even te zien. Vroeger keek ik met name vanwege Doherty en had ik weinig met Garth, maar de tand des tijds heeft van Jenny een mooiere dame gemaakt, en van Shannen een minder mooie dame.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten