SerieJunkies.nl

SerieJunkies.nl Serie Index TV-Gids Actieve Onderwerpen Portal Gebruikerslijst Zoeken Inloggen Registreren
Menu

Mijn gegevens
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Onthoud mij

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Nog geen account?
Meld je GRATIS aan

Wie is er online?

Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 6 Gasten

Geregistreerde gebruikers: Geen

[ Bekijk complete lijst ]

Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u

Zoeken

Geavanceerde zoekopdracht

Statistieken
We hebben 2267 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is acennabbess

De gebruikers hebben in totaal 27847 berichten geplaatst in 1984 onderwerpen

Symbaloo
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen    
SerieJunkies.nl » Sci-Fi \ Fantasy \ Horror » Harsh Realm
BerichtGeplaatst: Woensdag 14 Maart 2007, 22:05u Reageren met citaat
RomeoX
Administrator

Harsh Realm (1999)

Harsh Realm is de meest recente televisieserie van de hand van Chris Carter en ook meteen zijn minst succesvolste serie. Slechts 9 afleveringen werden er gemaakt van deze serie over een groep mensen die gevangen raken in een virtual reality simulatie. En slechts 3 afleveringen werden uiteindelijk uitgezonden. De serie is losjes gebasseerd op de gelijknamige comic.

Cast:

Tom Hobbes - Scott Bairstow
Mike Pinocchio - D.B. Sweeney (Jericho)
Florence - Rachel Hayward
Omar Santiago - Terry O'Quinn (Lost)

Bedacht door - Chris Carter (The X-Files, Millennium)

Externe links:
TVRage.com
HarshRealm.net
VRContinuum's Fan Site for Harsh Realm

Trivia:
  • Gillian Anderson (The X-Files) en Lance Henriksen (Millennium) hadden cameo-optredens in de pilot episode.

Harsh Realm Opening:

Harsh Realm fan video:

Bookmark and Share
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van RomeoX Stuur privébericht Website bekijken

BerichtGeplaatst: Zaterdag 17 Maart 2007, 01:58u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Ziet er wel interessant uit. Doet een beetje Matrix-achtig uit op sommige vlakken. Paar interessant gastacteurs ook.
Waarom is de serie maar zo kort uitgezonden eigenlijk? 3 afleveringen is mijn inziens amper een eerlijke kans voor een nieuwe serie.
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van Maxx Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

BerichtGeplaatst: Zaterdag 17 Maart 2007, 11:08u Reageren met citaat
RomeoX
Administrator

Ik heb de serie zelf ook nog niet gezien, maar heb hem wel op DVD. Aangezien ik alle series van Chris Carter nu compleet op DVD heb moest ik binnenkort maar eens een grootschalig Chris Carter retrospectief inlassen in mijn serie-kijk-programma. Smile

Dat series al vrij vroeg in de prullenbak belanden is niet zo uniek overigens (kijk ook maar naar Firefly). Het is maar net of een studio er echt in gelooft, en doen ze dat niet dan is het afwachten hoe de kijkcijfers zijn meteen bij de start. Een kans om te groeien hebben de series dan niet.

Blijkbaar was de naam Chris Carter voldoende reden voor de studio om meteen een aantal afleveringen te bestellen maar viel het uiteindelijk toch tegen. Ik heb trouwens met Harsh Realms niet echt het idee dat het onder de fans een groot drama was dat het stopte. Bij de Lone Gunmen was dat anders. Daar zorgden de fans zelfs nog voor een pagina grote advertentie in de Hollywood Reporter.
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van RomeoX Stuur privébericht Website bekijken

BerichtGeplaatst: Zaterdag 17 Maart 2007, 11:30u Reageren met citaat
Maxx
Administrator

Ja, mooi is dat als dat gebeurd. De Browncoats (die-hard Firefly fans) wisten er, door veel actie te voeren, een speelfilm uit te slepen. En fans van Quantum Leap zorgden er met hun acties voor dat de serie nog een aantal seizoenen werd vervolgt.
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van Maxx Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger

BerichtGeplaatst: Zaterdag 17 Maart 2007, 13:50u Reageren met citaat
feolener
Administrator

Maxx zei:
Ja, mooi is dat als dat gebeurd. De Browncoats (die-hard Firefly fans) wisten er, door veel actie te voeren, een speelfilm uit te slepen. En fans van Quantum Leap zorgden er met hun acties voor dat de serie nog een aantal seizoenen werd vervolgt.

Das wel grappig dan, meestal lees ik wel eens dat men het er niet mee eens is dat een serie gestopt wordt en dat ze zo veel mogelijk stemmen willen hebben om de serie toch door te laten gaan, en dan denk ik dus meestal.. waar doen ze het voor.. want dan hoor je niets meer van die serie.

Maar Quantum leap wist ik echt niet dat die dus eigenlijk ook gecanceled zou worden, heb ik vroeger nog vaak naar gekeken.
Profiel bekijken Zoek naar alle berichten van feolener Stuur privébericht

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageren  Actieve Onderwerpen