Waardering
| Gemiddelde waardering : 7 |
Laagste waardering : 6 |
| Gemiddelde waardering : 7 |
Laagste waardering : 6 |
| Millennium (1996-1999) | ||
![]() | Millennium is een serie bedacht door X-Files-bedenker Chris Carter. Het handelt over freelance forensisch onderzoeker Frank Black en zijn familie. Tijdens zijn werk (waarbij hij de meest verschrikkelijke misdaden onderzoekt) komt hij in aanraking met de mysterieuze Millennium Group en gedurende de serie wordt het de kijker duidelijk wat de precieze bedoelingen zijn van deze groepering. In de loop van de serie zit een cross-over episode met de X-Files. | |
Cast: Frank Black - Lance Henriksen Catherine Black - Megan Gallagher Jordan Black - Brittany Tiplady Peter Watts - Terry O'Quinn (Lost) Lucy Butler - Sarah-Jane Redmond Bedacht door - Chris Carter (The X-Files) | Externe links: Fox Millennium website The Millennium Abyss Trivia:
| |
Millennium: | Fox Mulder meets Frank Black: |
RomeoX schreef:Bedacht door - Christ Carter (The X-Files)
kraagemans schreef:Ik vond deze serie top. Heb de afleveringen ook op dvd. Met natuurlijk lock van lost in deze serie. Ik vind het een goede acteur voor series. Ik vond jammer dat Nederland nooit alles had uitgezonden. Ik volgde toen nog het meeste via de tv. Ik vond deze serie heel even beter dan de x files. De crossover had wat mij betrefd niet gehoeven.

Maxx schreef:Turner schreef:Millennium was de eerste serie waar heel veel "plastisch" werd gefilmd en laten zien.
Wat bedoel je met plastisch, Turner?
Maxx schreef:Ik heb nu drie-en-een-halve aflevering gezien (kon mijn ogen niet meer openhouden). Het is wel aardig, maar ik mis tot nu toe een beetje een groter achterliggend verhaal. Misschien komt dat nog. In de afzonderlijke afleveringen zie ik ook nog niet echt hoe Frank de zaken oplost, behalve dat hij door zijn gave 'weet' wat er is gebeurd.
Wel al weer leuke gastrollen gezien voor oa. James Morrisson (Space: Above and Beyond, 24) en CCH Pounder (The Shield).
Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten