|
 | Menu |  |
 | Mijn gegevens |  |
 | Wie is er online? |  |
|
Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 0 Geregistreerde, 0 Verborgen en 10 Gasten
Geregistreerde gebruikers: Geen
[ Bekijk complete lijst ]
Het meeste gebruikers ooit online waren 382 op Dinsdag 1 September 2009, 02:38u
|
|
 | Zoeken |  |
 | Statistieken |  |
We hebben 1806 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is mali76
De gebruikers hebben in totaal 23513 berichten geplaatst in 1817 onderwerpen
|
|
 | Symbaloo |  |
Klik op de button om SerieJunkies.nl aan je Symbaloo-desktop toe te voegen.

|
|
 |
Geplaatst: Woensdag 14 Maart 2007, 21:32u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 3917 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 17 Maart 2007, 20:42u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 5452 |
| Woonplaats: Hoorn |
|
|
 |
 |
 |
|
| RomeoX zei: |
| Bedacht door - Christ Carter (The X-Files) |
Je bent wel erg onder de indruk van de beste man, hè!
Ik pas je post wel even aan en haal de "t" weg.
Had Frank Black niet ook iets van een gave? Voorspellende dromen of helderziendheid ofzo? Of haal ik er nu dingen bij uit andere series? |
|
|
|
|
Geplaatst: Zaterdag 17 Maart 2007, 20:49u |
|
|
| RomeoX |
| Administrator |

|
 |
| Berichten: 3917 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Haha heel apart, maar ik schrijf dus steeds Christ Carter en ik dacht dat ik het ook steeds meteen verbeterde maar hier dus even niet.
Frank Black was zo'n profiler die zich kan verplaatsen in de verdachte en dus op die manier inderdaad dingen "ziet". Maar het is voor mij ook alweer te lang geleden dat ik de serie heb gezien (en ook alleen maar seizoen 1), dus het fijne weet ik er ook niet meer van. |
|
|
|
|
Geplaatst: Donderdag 29 November 2007, 12:39u |
|
|
|
| Ik vond deze serie top. Heb de afleveringen ook op dvd. Met natuurlijk lock van lost in deze serie. Ik vind het een goede acteur voor series. Ik vond jammer dat Nederland nooit alles had uitgezonden. Ik volgde toen nog het meeste via de tv. Ik vond deze serie heel even beter dan de x files. De crossover had wat mij betrefd niet gehoeven. |
|
_________________ Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 17 December 2007, 15:18u |
|
|
|
| kraagemans zei: |
| Ik vond deze serie top. Heb de afleveringen ook op dvd. Met natuurlijk lock van lost in deze serie. Ik vind het een goede acteur voor series. Ik vond jammer dat Nederland nooit alles had uitgezonden. Ik volgde toen nog het meeste via de tv. Ik vond deze serie heel even beter dan de x files. De crossover had wat mij betrefd niet gehoeven. |
Nederland heeft wel alles uitgezonden heb totdat Millennium op DVD uitkwam alles op video staan. Wat mij betreft de beste serie ooit, en zelf denk ik als de serie nu pas was uitgekomen (rond 2004) was het een veel grotere hit geweest. Millennium was de eerste serie waar heel veel "plastisch" werd gefilmd en laten zien. |
|
_________________ Millennium the best serie ever |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 17 December 2007, 17:28u |
|
|
|
ok dan heb ik gewoon niet alles gezien. Maar ben het met je eens ik vind deze serie echt een topper.  |
|
_________________ Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits |
|
|
|
Geplaatst: Maandag 17 December 2007, 22:07u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Turner zei: |
| Millennium was de eerste serie waar heel veel "plastisch" werd gefilmd en laten zien. |
Wat bedoel je met plastisch, Turner? |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 19 December 2007, 18:50u |
|
|
|
| Maxx zei: |
| Turner zei: |
| Millennium was de eerste serie waar heel veel "plastisch" werd gefilmd en laten zien. |
Wat bedoel je met plastisch, Turner? |
Ik bedoel ermee dat alles wel zeer letterlijk in beeld is. Wat nu "normaal" is bij CSI enz. was toendertijd nog niet gedaan. |
|
|
|
|
Geplaatst: Woensdag 19 December 2007, 21:46u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
| Ah okee. Bloed en ingewanden enzo. |
|
|
|
|
Geplaatst: Vrijdag 22 Februari 2008, 09:23u |
|
|
| Maxx |
| Administrator |

|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Ik heb nu drie-en-een-halve aflevering gezien (kon mijn ogen niet meer openhouden ). Het is wel aardig, maar ik mis tot nu toe een beetje een groter achterliggend verhaal. Misschien komt dat nog. In de afzonderlijke afleveringen zie ik ook nog niet echt hoe Frank de zaken oplost, behalve dat hij door zijn gave 'weet' wat er is gebeurd.
Wel al weer leuke gastrollen gezien voor oa. James Morrisson (Space: Above and Beyond, 24) en CCH Pounder (The Shield). |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 25 Februari 2008, 18:15u |
|
|
|
| Maxx zei: |
Ik heb nu drie-en-een-halve aflevering gezien (kon mijn ogen niet meer openhouden ). Het is wel aardig, maar ik mis tot nu toe een beetje een groter achterliggend verhaal. Misschien komt dat nog. In de afzonderlijke afleveringen zie ik ook nog niet echt hoe Frank de zaken oplost, behalve dat hij door zijn gave 'weet' wat er is gebeurd.
Wel al weer leuke gastrollen gezien voor oa. James Morrisson (Space: Above and Beyond, 24) en CCH Pounder (The Shield). |
Heb geduld... Als je in serie 1 bent begonnen komen er nog zeer goede delen. Het echte hoogtepunt is serie 2. Maar om die goed te kunnen begrijpen heb je wel eerst serie 1 hebben moeten zien. Je krijgt er echt geen spijt van. Vooral serie 2 heeft een DIJK van een GROTER achterliggend verhaal en je zult ervan smullen. |
|
|
|
|
Geplaatst: Maandag 3 Maart 2008, 09:00u |
|
|
|
Volgens mij heb ik de serie wel gevolgd. Maar ik kan mij er helemaal niets meer van herinneren  |
|
_________________ I'm not a serie junk! |
|
|
|
Geplaatst: Zondag 29 November 2009, 23:20u |
|
|
|
| Altijd veel over de serie gehoord nooit gezien. Vanavond de pilot gezien en de serie heeft me gelijk geboeid. Ik ben benieuwd naar de rest van sez 1. |
|
_________________ volg nu Dexter sez 2 Millennium sez 1
Gezien:24 sez 1t/m7,prison Break sez 1 t/m 3
Sleep Cell sez 1&2,The Shield sez 1 t/m 4 |
|
|
|

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|
Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1
|
|
|
|
|  |