Waardering
| Gemiddelde waardering : 7.7 |
Laagste waardering : 3 |
| Gemiddelde waardering : 7.7 |
Laagste waardering : 3 |
| Flashpoint (2008) | ||
![]() | Flashpoint gaat over een elitecorps van de Canadeese politie genaamd Strategic Response Unit (SRU). Ze voeren missies uit die niet door de gewone politie gedaan kunnen worden, zoals onderhandelen in gijzelingssituaties, bommen onschadelijk maken en het oprollen van gangs. | |
Cast: Ed Lane - Hugh Dillon (ReGenesis, Durham County) Sgt. Gregory Parker - Enrico Colantoni (Veronica Mars, Just Shoot Me!) Jules Callaghan - Amy Jo Johnson (Wildfire, The Division, Felicity) Mike 'Spike' Scarlatti - Sergio Di Zio Sam Braddock - David Paetkau (Whistler, LAX, Just Deal) Lewis 'Lou' Young - Mark Taylor Kevin Wordsworth - Michael Cram Bedacht door - Mark Ellis en Stephanie Morgenstern | Trivia:
Externe links: CBS CTV | |
Flashpoint trailer: | Flashpoint behind the scenes (amateurvideo): |
Fer-D schreef:Dat plaatje in de eerste post doet me denken aan de Power Rangers. -_-

Maxx schreef:[s]Ik denk dat het de Amerikanen nog meer aanspreekt, omdat het hun "onze jongens" zijn. Voor ons is het gewoon een erg sterk gemaakte serie. Ik vind hem wel een beetje vergelijkbaar met Band of Brothers, maar dan in een moderne setting.[/s]

Redcrown schreef:Kan iemand mij vertellen hoeveel afleveringen in het eerste seizoen zitten??
Ty...
Keer terug naar Actie \ Misdaad \ Thriller \ Mysterie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten