Fear Itself

In dit forum staan alle Science Fiction-, fantasy- en horrorseries.

Fear Itself

Berichtdoor RomeoX » 06 jul 2008 14:42

Fear Itself (2008)

Afbeelding

Fear Itself is een serie losse horror-verhalen. Verschillende schrijvers en regisseurs zijn bij het maken van de afleveringen betrokken. De serie is een voortzetting van de Masters Of Horror serie.

Cast:

Aangezien het allemaal losse op zichzelf staande verhalen zijn is er geen sprake van een vaste cast.

Bedacht door - Mick Garris (Masters Of Horror)

Externe links:
Officiele Site

Trivia:
  • Uit de Masters of Horror serie keren o.a. de regisseurs Bard Anderson, John Landis en Stuart Gordon terug.
  • Er zijn in eerste instantie 13 afleveringen besteld.
  • De serie ging op 5 juni 2008 in premiere.

Clip "Sacrifice":

Preview "Eater":
Volgt momenteel:
Afbeelding Waar ik maar net zin in heb...
RomeoX
Administrator

Berichtdoor RomeoX » 06 jul 2008 14:43

Ik hou altijd wel van dit soort series, en hoewel de kwaliteit van iedere aflevering wel weer sterk zal wisselen ga ik dus ook deze serie weer volgen.
Volgt momenteel:
Afbeelding Waar ik maar net zin in heb...
RomeoX
Administrator

Berichtdoor matthijsvr » 06 jul 2008 16:22

ik ben niet zo weg van horrors,

films als the hills have eyes, saw enzo kunnen mij niet echt bekoren...
Afbeelding
volgt:
Heroes(S4) Burn Notice (S2) chuck(S2) Knight rider 2008 (S1) Lost (S5) 24 (S7) Being Human (S1) Legend of the seeker(S1)
Leverage(S1)
matthijsvr

Berichtdoor kraagemans » 05 apr 2009 10:37

Ik heb er een paar gedownd vond het wat tegenvallen maar krijg niet alles binnen. Misschien weet iemand hoe ik allle afleveringen kan krijgen.. :oops:
Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits
kraagemans

Berichtdoor lynx88 » 05 apr 2009 16:04

Ik vond ze eigenlijk best wel scary, vooral als je ze 1 uur s nachts bekijkt. :doh:
Maar iets engs kijken is leuk muhaha, dus misschien ga ik toch nog maar keertje de rest bekijken.
Afbeelding
lynx88

Berichtdoor kraagemans » 05 apr 2009 18:51

lynx88 schreef:Ik vond ze eigenlijk best wel scary, vooral als je ze 1 uur s nachts bekijkt. :doh:
Maar iets engs kijken is leuk muhaha, dus misschien ga ik toch nog maar keertje de rest bekijken.
1:00 u s'nachts is wel erg laat ja. hahaha
Volgt:Lost,Supernatural,True Blood,Mental, Ghost Whisperer,The Listener,Br Bad,Psychoville,Dollhouse,House MD,Castle,Psych, Fringe,Battlestar Galactica,Dexter,Flashpoint, Sancutary,Heroes,Flashforward,V,DarkBlue,Heroes,Medium,Caprica,The forgotten,misfits
kraagemans

Berichtdoor kraagemans » 17 aug 2009 9:56

Ik vond het uiteindelijk allemaal tegenvallen. Dus ben halverwege gestopt. Er worden niet meer zulke goede horror series gemaakt.
kraagemans

Keer terug naar Sci-Fi \ Fantasy \ Horror